Nestle va trebui să majoreze şi mai mult preţurile produselor sale alimentare anul acesta, pentru a compensa costurile de producţie mai ridicate, care încă nu au fost transmise integral consumatorilor, a afirmat directorul general Mark Schneider, într-un interviu acordat publicaţiei germane Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ), transmite agenția Reuters, citată de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

“Creşterile nu vor fi atât de accentuate cum au fost în 2022, dar “trebuie să reducem decalajul pe ansamblul acestui an”, a explicat şeful grupului elveţian.

Nestle, cea mai mare companie alimentară din lume, a înregistrat în primele nouă luni din 2022 o creştere organică a vânzărilor de 8,5%, din care majorările de preţ au reprezentat 7,5 puncte procentuale.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

În multe state dezvoltate rata inflaţiei este la un nivel record, în mare parte în urma majorărilor de preţuri la alimente şi energie