Caffe Barbera, o afacere de familie din Italia, fondată în 1870, intră pe piaţa din România și deschide o locație în centrul comercial Colloseum Mall din București.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Brandul este introdus pe piața locală de către Hotspot Brands, compania care deține acordul de master-franchise al Cafe Barbera pentru România.
Andrei Garoseanu, Managing Partner Hotspot Brands: „Am ales Colosseum Mall pentru deschiderea primei locații de referință Cafe Barbera în România, datorită poziționării sale și a faptului că atrage clienți premium din mai multe zone ale Bucureștiului și din afara acestuia.”
„Observăm o creștere constantă a segmentului de cafea premium și, din acest motiv, obiectivul nostru este să ne aliniem acestor tendințe pentru a răspunde nevoilor tot mai sofisticate ale clienților noștri. Prin acest demers, nu doar susținem o inițiativă antreprenorială și un produs premium de excepție, dar contribuim și la educarea și consolidarea culturii cafelei în România”, a declarat Doinița Ilie, Leasing & Marketing Director Colosseum Mall.
Consultanța imobiliară în tranzacția de închiriere a fost realizată de compania Fortim Trusted Advisors, membră în alianța BNP Paribas Real Estate.
„Pregătirea acestei tranzacții a început în 2024 și s-a finalizat la începutul acestui an. Ne bucurăm că am contribuit la alegerea Colosseum Mall, situat în sectorul 1 al capitalei, ca punct de referință în România pentru celebrul lanț de cafenele”, a declarat Daniel Mitu, Senior Office Consultant al Fortim Trusted Advisors, membră în Alianța BNP Paribas Real Estate.
Fondat în 1870 în sudul Italiei de Domenico Barbera, Cafe Barbera este un brand cu o tradiție istorică îndelungată în prăjirea și servirea cafelei de calitate superioară. Cu șase generații de expertiză, brandul a evoluat de la o mică prăjitorie de cafea la un simbol al excelenței în industria cafelei, prezent astăzi în peste 23 de țări și cu mai mult de 60 de locații în întreaga lume.