Centura Bucureşti: Circulaţie deviată până la sfârşitul anului viitor pentru lucrări la pasajul Popeşti Leordeni, cel mai greu sens giratoriu suspendat de pe Centură

Pasaj Popeşti Leordeni

Circulaţia pe Centura Bucureşti va fi dirijată pe noile bretele în zona şantierului de la pasajul suprateran Popeşti-Leordeni, la intersecţia cu Drumul Naţional 4 Bucureşti – Olteniţa. Resistematizarea circulaţiei va fi valabilă de sâmbătă, ora 10 00 până la sfârşitul anului viitor când, potrivit contractului va fi recepţionat sensul giratoriu suspendat, cel mai scump pasaj de pe centură (pasajul este proiectat ca un ovoid). Constructorul a amenajat şi noi treceri la nivel cu inelul feroviar al Capitalei pentru şoferii care schimbă direcţia de mers de pe centură către DN 4. Devierea şoferilor se va aplica pentru toate direcţiile, atât pe Centură cât şi pe DN 4 şi sunt necesare pentru montarea şi ridicarea tablierului metalic, anunţă Compania de Drumuri : ,,Sâmbătă, 04.12.2021, începând cu ora 10:00, se vor institui restricții de circulație pe Centura București în zona lucrărilor la pasajul Olteniței – Popești Leordeni, respectiv contractul de ”Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului București Sud între A2, km 23+600 și A1, km 55+520 – Lot 1: Amenajare nod rutier DN CB – DN 4 (Oltenița) km 29+500 – km 33+190”. Restricțiile vor fi instituite pentru perioada 02.12.2021 – 01.12.2022. Restricțiile de circulație se impun pe fondul lucrărilor care se desfășoară pe șantier, respectiv asamblarea tablierului metalic. Până în prezent, au fost montate grinzile de beton pe 5 deschideri, aferente rampelor de urcare dinspre Berceni și coborâre spre Glina.” a transmis CNAIR. 

Contractul pentru proiectarea Pasajului de la Popeşti – Leordeni (Olteniţa) a fost semnat în vara anului 2019 cu Itinera Spa, un constructor din Italia pentru 170 de milioane lei, lucrările au început în vara anului trecut iar termenul contractual este septembrie 2022. În prezent, stadiul fizic de execuţie este de aprox. 35 %

Alte trei pasaje sunt în lucru pe Centura Bucureşti : pentru tronsonul de Nord, podul de la Cernica, pe segmentul cuprins între DN 2 şi A 2, cel mai întârziat şantier de pe Centură (12 %) , iar pe semi inelul sudic, sensurile giratorii de la Domneşti (48 % stadiu fizic) respectiv Berceni (38 %), ambele obiective urmând să fie deschise circulaţiei la sfârşitul anului viitor.

Sursa Foto Ionel Scrioşteanu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.