Chanel va crește din nou prețurile la produsele sale în Europa și Asia

Chanel Sursă foto: Pixabay

Grupul francez de lux Chanel a majorat din nou prețurile la produsele sale, după ce a mai crescut de trei ori prețurile în 2021, ceea ce înseamnă că unele dintre gențile sale costă acum dublu față de prețul din 2019, scrie Reuters.

Brandurile de lux au crescut prețurile în timpul crizei de coronavirus pentru a proteja vânzările și, mai recent, pentru a contracara costurile în creștere ale transportului, logisticii și materiilor prime.

Gențile populare Chanel costă în prezent 7.750 de euro, cu 6% mai mult decât în ​​noiembrie anul trecut. Aceeași geantă s-a vândut cu 5.500 de euro în ianuarie 2021 și 4.550 de euro în noiembrie 2019.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Potrivit analiștilor de la Jefferies, Chanel a crescut prețurile genților sale cu o medie de 71% înainte de pandemie. În Hong Kong, produsul costă acum cu 96% mai mult decât la sfârșitul anului 2019.

Prețurile la gențile și la articolele de îmbrăcăminte de sezon au crescut joi cu 6% în zona euro, 5% în Marea Britanie, 5% în Coreea de Sud, 8% în Japonia și 2% în Hong Kong.