Grupul francez de lux Chanel a majorat din nou prețurile la produsele sale, după ce a mai crescut de trei ori prețurile în 2021, ceea ce înseamnă că unele dintre gențile sale costă acum dublu față de prețul din 2019, scrie Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Brandurile de lux au crescut prețurile în timpul crizei de coronavirus pentru a proteja vânzările și, mai recent, pentru a contracara costurile în creștere ale transportului, logisticii și materiilor prime.

Gențile populare Chanel costă în prezent 7.750 de euro, cu 6% mai mult decât în ​​noiembrie anul trecut. Aceeași geantă s-a vândut cu 5.500 de euro în ianuarie 2021 și 4.550 de euro în noiembrie 2019.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Potrivit analiștilor de la Jefferies, Chanel a crescut prețurile genților sale cu o medie de 71% înainte de pandemie. În Hong Kong, produsul costă acum cu 96% mai mult decât la sfârșitul anului 2019.

Prețurile la gențile și la articolele de îmbrăcăminte de sezon au crescut joi cu 6% în zona euro, 5% în Marea Britanie, 5% în Coreea de Sud, 8% în Japonia și 2% în Hong Kong.