Grupul francez de lux Chanel a majorat din nou prețurile la produsele sale, după ce a mai crescut de trei ori prețurile în 2021, ceea ce înseamnă că unele dintre gențile sale costă acum dublu față de prețul din 2019, scrie Reuters.
Brandurile de lux au crescut prețurile în timpul crizei de coronavirus pentru a proteja vânzările și, mai recent, pentru a contracara costurile în creștere ale transportului, logisticii și materiilor prime.
Gențile populare Chanel costă în prezent 7.750 de euro, cu 6% mai mult decât în noiembrie anul trecut. Aceeași geantă s-a vândut cu 5.500 de euro în ianuarie 2021 și 4.550 de euro în noiembrie 2019.
Potrivit analiștilor de la Jefferies, Chanel a crescut prețurile genților sale cu o medie de 71% înainte de pandemie. În Hong Kong, produsul costă acum cu 96% mai mult decât la sfârșitul anului 2019.
Prețurile la gențile și la articolele de îmbrăcăminte de sezon au crescut joi cu 6% în zona euro, 5% în Marea Britanie, 5% în Coreea de Sud, 8% în Japonia și 2% în Hong Kong.