Citroen, Vinci și autoritățile grecești vor să transforme insula Halki în zonă cu emisii zero

citroen ami Sursa foto: Citroen

Proiectul de pionierat își propune să transforme insula Halki (cunoscută și ca Chalki) din Grecia într-o zonă de mobilitate durabilă, cu emisii zero. Halki a devenit un laborator în Europa în care tranziția la energia verde este implementată cu mai mulți parteneri, cum ar fi Syngelidis Group, Citroën, Vinci și Akuo Grecia, iar Volkswagen sau Renault lucrează în alte zone. Acest lucru este în conformitate cu convingerea că mobilitatea ar trebui să fie disponibilă pentru toată lumea.

„Suntem cu adevărat bucuroși să colaborăm cu insula Chalki la acest proiect. Această colaborare este complet în concordanță cu spiritul Citroën, un brand inovator și îndrăzneț, strâns legat de oameni în viața lor de zi cu zi și mobilitatea lor. Ne angajăm să punem electrificarea la dispoziția tuturor și suntem foarte mândri să contribuim la transformarea Chalki într-o insulă care va fi autonomă, inteligentă și durabilă”, afirmă Vincent Cobée, CEO Citroën.

În urma semnării memorandumului de înțelegere între guvernul grec, Grupul Citroën/Syngelidis, Vinci și Akuo Grecia, pârghia a fost activată pentru a transforma insula Chalki într-o economie cu „zero emisii”. Citroën și Syngelidis Group iau toate măsurile pentru a oferi o gamă de vehicule electrice care vor folosi doar energie regenerabilă. Scopul este de a pune acest progres la dispoziția tuturor locuitorilor și întreprinderilor de pe insulă.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Iar francezii doresc ca toți locuitorii și autoritățile publice să profite din plin de vehiculele electrice care sunt accesibile pe insulă.

Pentru început, Citroën furnizează, prin urmare, o flotă de șase vehicule complet electrice autorităților publice din Chalki, și anume două Ami poliției și, respectiv, Pazei de Coastă, împreună cu 2 ë-C4 și 1 ë-Spacetourer municipalității Chalki și 1 ë. -Jumpy va fi livrat și Comunității Energetice din Chalki. Pentru două dintre aceste mașini, va exista un leasing gratuit pentru 48 de luni, după care Citroen va răscumpăra mașinile și le va dona municipalității din Chalki.

Există o mișcare importantă spre electrificarea flotei prezente pe insulă, iar obiectivul este înlocuirea tuturor vehiculelor tradiționale pe benzină cu cele electrice. Printr-un plan cuprinzător de dezvoltare pentru mobilitatea inteligentă și neutră din punct de vedere climatic, Citroën va oferi locuitorilor și întreprinderilor din insulă oportunitatea de a achiziționa vehicule electrice cu emisii zero, printr-o gamă largă de opțiuni de mobilitate ecologică și inteligentă, de la lumină.

Oamenii de pe insulă vor obține o îmbunătățire semnificativă a vieții lor de zi cu zi cu mai puțin zgomot, o calitate mai bună a aerului, un mediu mai curat, precum și costuri mai mici cu energia.

„Abordarea concretă și pragmatică de a face insula Chalki verde prin furnizarea de vehicule electrice și pornind de la transformarea imediată a orașului Chalki într-o insulă durabilă cu mobilitate neutră din punct de vedere climatic, a atras cu adevărat Citroën și face ecou propriul său angajament pentru mobilitatea durabilă. Cu sprijinul nostru, Chalki devine prima insulă ecologică grecească” ,afirmă Polychronis Syngelidis, Președintele Grupului Syngelidis.

Proiecte similare există deja pentru insulele mai mari Fernando de Noronha din Brazilia, Belle-Île-en-Mer din Franța și Porto Santo din Portugalia. Renault – concurentul francez al Citroën – conduce toate cele trei proiecte. Grupul VW și guvernul grec, pe de altă parte, au convenit în urmă cu un an să construiască un „sistem de mobilitate de pionierat” pe insula mediteraneană Astypalea. În acest scop, sistemul de transport actual al insulei urmează să fie convertit în vehicule electrice alimentate cu energie regenerabilă.

Halki este o insulă de 27 de kilometri pătrați, cu o coastă de aproximativ 34 de kilometri. Formează un municipiu cu insula vecină Alimia și alte câteva insule nelocuite. Peisajul este predominant sterp și muntos. Doar orașul portuar Emborios este locuit: puțin sub 500 de oameni locuiesc acolo. Halki este acum prima dintre mai multe insule din Marea Egee pe care guvernul grec vrea să o transforme în zonă ecologică.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: