CJ Suceava dă 2,2 milioane euro pe o campanie online de promovare a turismului în județ

Via Transilvanica Sursa foto: Via Transilvanica, Facebook, Mihai Tutu

Consiliul Județean Suceava a scos la licitație în SICAP un contract de 11,96 milioane lei pentru realizarea unei campanii online care să promoveze turismul din județ. Cheltuielile se fac de la buget chiar în această perioadă, în care discuțiile despre necesitatea unor reduceri de cheltuieli la toate niveluri de execuție ale statului sunt pe buzele tuturor, atât în mediul administrativ cât și în cel privat. Suceava chiar are mai multe obiective turistice, aici se desfășoară turism ecumenic(mai multe mănăstiri patrimoniu UNESCO) și de pensiune tradițională, aici este și Bucovina, sunt zone deja stabilite ca obiective turistice în țară și chiar și în străinătate

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Pe trei ani vrea CJ Suceava să se deruleze campania. Autoritatea locală spune că această campanie trebuie să se deruleze chiar acum, „pentru îndeplinirea obiectivelor principale din Strategia de dezvoltare a județului Suceava”. De ce online? Pentru că, „în condițiile utilizării preponderente la scară largă a mijloacelor de informare în sistem online, devine necesară și oportună achiziționarea serviciilor de campanii de publicitate în mediul online”.

În fundamentarea acestei cheltuieli, se precizează că are ca scop „realizarea și implementarea în continuare, a politicii de dezvoltare turistică a destinației, a managementului concertat al acțiunilor, componentelor și politicilor turistice locale, a destinației turistice Suceava, respectiv turism montan, balnear, cultural, ecumenic, ecoturism, turism rural și agroturism, turism de afaceri și evenimente”.

Analize Economedia

Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar

Ofertele se deschid în 21 iulie, departajarea lor se face în funcție de preț și de exeperiența personalului propus a coordona Campania.

Județul Suceava are un buget pentru 2025 de 760 milioane lei și cheltuieli de peste 800 milioane lei. Bugetul pentru 2024 depășea 1 miliard de lei.

Raportat la bugetul pe 2025, campania online turistică reprezintă circa 1,5%.

CJ Suceava este condusă de Gheorghe Șoldan, de la PSD, care l-a învins, la ultimele alegeri locale, pe “eternul” Gheorghe Flutur, de la PNL.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.