Consiliul Naţional al Audiovizualului, organism de reglementare în intersul publicului, a propus interzicerea reclamelor la jocurile de noroc. Adică fără Antonia, Lora, Mutu, Oprişan sau Alex Velea în reclame, relatează PaginadeMedia.ro

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

De cealaltă parte, industria de pariuri s-a coalizat împotriva acestei propuneri. De la casele de pariuri, până la Federaţia Română de Fotbal şi chiar Biroul Român de Audit Transmedia, toţi cei care beneficiază sau un interese legate de banii industriei de noroc au încercat să oprească propunerea.

Consiliul Naţional al Audiovizualului este în plin proces de modificare a Codului de Reglementare în Audiovizual, legislaţia secundară pe baza căreia funcţionează instituţia.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Schimbarea majoră ţine de faptul că legislaţia secundară a CNA a fost adaptată astfel încât să poată fi aplicată şi conţinutului video din online, de la canale de YouTube, la creatori de conţinut.

În ultimele trei zile, 27 – 29 mai, într-un exerciţiu de transparenţă, CNA a găzduit discuţii cu toate entităţile care au venit cu observaţii legate de Cod, şedinţe care au fost transmise integral pe internet.

Unul dintre subiectele care a creat dezbateri intense la CNA a fost cel legat de reclamele la jocuri de noroc.

Citește integral pe PaginadeMedia.ro