Consiliul Naţional al Audiovizualului, organism de reglementare în intersul publicului, a propus interzicerea reclamelor la jocurile de noroc. Adică fără Antonia, Lora, Mutu, Oprişan sau Alex Velea în reclame, relatează PaginadeMedia.ro

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

De cealaltă parte, industria de pariuri s-a coalizat împotriva acestei propuneri. De la casele de pariuri, până la Federaţia Română de Fotbal şi chiar Biroul Român de Audit Transmedia, toţi cei care beneficiază sau un interese legate de banii industriei de noroc au încercat să oprească propunerea.

Consiliul Naţional al Audiovizualului este în plin proces de modificare a Codului de Reglementare în Audiovizual, legislaţia secundară pe baza căreia funcţionează instituţia.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Schimbarea majoră ţine de faptul că legislaţia secundară a CNA a fost adaptată astfel încât să poată fi aplicată şi conţinutului video din online, de la canale de YouTube, la creatori de conţinut.

În ultimele trei zile, 27 – 29 mai, într-un exerciţiu de transparenţă, CNA a găzduit discuţii cu toate entităţile care au venit cu observaţii legate de Cod, şedinţe care au fost transmise integral pe internet.

Unul dintre subiectele care a creat dezbateri intense la CNA a fost cel legat de reclamele la jocuri de noroc.

Citește integral pe PaginadeMedia.ro