CNA vrea interzis la reclame la jocurile de noroc cu vedete. Industria, FRF, până şi BRAT se opun – Pagina de Media

jocuri de noroc, pacanele, casino, cazino, pariuri Sursa foto: Ilona Andrei / G4Media

Consiliul Naţional al Audiovizualului, organism de reglementare în intersul publicului, a propus interzicerea reclamelor la jocurile de noroc. Adică fără Antonia, Lora, Mutu, Oprişan sau Alex Velea în reclame, relatează PaginadeMedia.ro

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

De cealaltă parte, industria de pariuri s-a coalizat împotriva acestei propuneri. De la casele de pariuri, până la Federaţia Română de Fotbal şi chiar Biroul Român de Audit Transmedia, toţi cei care beneficiază sau un interese legate de banii industriei de noroc au încercat să oprească propunerea.

Consiliul Naţional al Audiovizualului este în plin proces de modificare a Codului de Reglementare în Audiovizual, legislaţia secundară pe baza căreia funcţionează instituţia.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Schimbarea majoră ţine de faptul că legislaţia secundară a CNA a fost adaptată astfel încât să poată fi aplicată şi conţinutului video din online, de la canale de YouTube, la creatori de conţinut.

În ultimele trei zile, 27 – 29 mai, într-un exerciţiu de transparenţă, CNA a găzduit discuţii cu toate entităţile care au venit cu observaţii legate de Cod, şedinţe care au fost transmise integral pe internet.

Unul dintre subiectele care a creat dezbateri intense la CNA a fost cel legat de reclamele la jocuri de noroc.

Citește integral pe PaginadeMedia.ro

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.