CNAIR a aprobat traseul Drumului Expres Găeşti – Ploieşti, legătura între Autostrăzile A1 şi A3. Traseul are 82 de kilometri şi 46 de poduri

Drum Expres Găeşti-Ploieşti

Compania de Drumuri a aprobat traseul viitorului Drum Expres Găeşti – Ploieşti, legătura între Autostrada A1 Bucureşti – Piteşti şi Autostrada A3 Bucureşti – Ploieşti, a anunţat sâmbătă secretarul de stat în Ministerul Transporturilor Ionel Scrioşteanu. Contractul pentru Studiul de Fezabilitate al Drumului Expres Găeşti – Ploieşti a fost semnat cu Asocierea Search Corporation-Mega Engineering în august 2020 pentru 16 milioane lei şi o durată iniţială de doi ani. Ulterior, contractul a fost prelungit cu aproape un an pentru că nu s-a stabilit cum va fi conexiunea  cu A3 Ploieşti – Braşov.

Lungimea Drumului Expres Găeşti – Ploieşti va fi de 82 de kilometri, cu 46 de poduri şi pasaje şi 9 noduri rutiere, a transmis Scrioşteanu.

„Drumul Expres A1 Găeşti – A3 Ploieşti: noduri rutiere şi traseu aprobat. Traseul final al Drumului Expres Găești – Ploiești aprobat în Consiliul Tehnico-Economic al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere prevede:

81,5 km lungime traseu7 km drum de legătură cu DN7246 structuri (poduri și pasaje)9 noduri rutiere.Proiectant: Asocierea SEARCH CORPORATION S.R.L. – MEGA MUHEDISLIIK MUSAVIRLIK A.S. În cel mai scurt timp vor începe forajele pentru realizarea studiilor geotehnice, precum și celelalte activități necesare studiului de fezabilitate.

De asemenea, urmează și depunerea documentațiilor necesare emiterii certificatelor de urbanism de la Consiliul Județean Dâmbovița și Consiliul Județean Prahova, cărora le mulțumim pentru buna colaborare în pregătirea și elaborarea acestui proiect foarte important pentru dezvoltarea sudului țării”, a transmis Scrioşteanu.

Ministerul Transporturilor a aprobat şi proiectul unui nod rutier la Ioneşti în Dâmboviţa pentru legătura Autostrăzii A1 cu Găeşti, potrivit secretarului de stat Ionuţ Săvoiu.

„Nod rutier la Ionești, la sudul orașului Găești. Ministerul Transporturilor și Infrastructurii din România a aprobat indicatorii tehnico-economici ai proiectului Nod rutier Autostrada A 1 (km. 73) cu DJ 702 F la Ioneşti, judeţul Dâmboviţa care prevede:

• amenajarea a 4 bretele rutiere: 3 bretele de acces noi + 1 bretea reabilitată;

• amenajarea a două intersecții tip sens giratoriu la capetele celor două rampe ala pasajului existent pe DJ702F, peste autostrada A1, pentru asigurarea relațiilor de întoarcere către localitățile Ionești, respectiv Puntea de Greci;

• lucrări pentru colectarea și scurgerea apelor, siguranță rutieră și iluminat public”.

Comentarii

  1. Bravo CNAIR ! Bravo Grindeanu . Reziliati contractul pentru Bacau – Brasov si le dati contractul pentru Gaesti – Ploiesti. Demisia INCOMPETENTILOR !

    • Dacă a așa cum scrieți voi, întrebarea este: de ce mai AU VOIE să participe la licitație agaricii ăștia. Dacă băncile au voie să facă o listă cu “rău platnici” care nu mai primesc credite, statul nu poate să facă o listă cu “escroci” ( companii neserioase) care nu mai pot încheia contracte cu statul?

      • Statul prin reprezentanții săi din CNAIR sau MT primesc o șpagă.
        Pentru a închide ochii!
        Nu exista alta explicatie!
        La fel si la A7 -la Dumbrava.
        Cum au atribuit la Pizzarotti primul lot cand pe Sebeș Turda.au facut varza Autostrada 10?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *