CNAIR a suspendat licitația pentru ambele loturi ale Autostrăzii Unirii finanțate prin PNRR. Se prelungesc termenele pentru depunerea ofertelor, după ce constructorii au trimis sute de clarificări

Autostrada Unirii A 8 prelungire desemnare constructori loturi PNRR noi termene 25 și 31 iulie

Licitația pentru proiectarea și execuția ambelor loturi ale Autostrăzii Unirii – A8 (secțiunea Târgu Mureș – Târgu Neamț) a fost suspendată pentru a răspunde sutelor de clarificări depuse, potrivit datelor publice din Sistemul Electronic de Achiziții Publice. Loturile de la „capete” au fost lansate în licitație pe 29 decembrie 2022 și sunt finanțate prin PNRR.

Luni, 27 februarie, a fost termenul-limită pentru depunerea ofertelor pe Lotul 1 Târgu Mureș – Miercurea Nirajului (25 km), dar CNAIR a suspendat licitația, probabil pentru aproximativ două săptămâni, și va stabili un nou termen. Aceeași decizie a fost luată marți dimineață și pe lotul III Leghin – Târgu Neamț (30 km), pentru ambele loturi fiind aproximativ 700 de întrebări și clarificări depuse.

Secțiunea I Târgu Mureș – Miercurea Nirajului are o lungime de 24,4 km (2,4 km drumuri de legătură), valoarea din SEAP este cuprinsă între 2,9 și 3,4 miliarde lei, iar termenul de realizare este de 6 luni pentru proiectare și 24 luni execuție. Ofertele pot fi depuse până la data de 27 februarie 2023.

„Obiectul contractului îl reprezintă proiectare și execuție Autostrada Târgu Mureș – Târgu Neamț, Secțiunea I Târgu Mureș – Miercurea Nirajului și legătura la Autostrada A3, în lungime de aproximativ 24,4 km (inclusiv drumul de legatură în lungime de 2,4 km), în conformitate cu prevederile contractului de lucrări.”

Secțiunea III Leghin – Târgu Neamț are o lungime de 30 de kilometri, valoarea din SEAP este de 2,3 miliarde lei, iar termenul de realizare este de 6 luni pentru proiectare și 24 luni execuție. Ofertele pot fi depuse până la data de 28 februarie 2023.

„Obiectul contractului îl reprezintă proiectare și execuție Autostrada Târgu Mureș – Târgu Neamț, Sectiunea III Leghin – Târgu Neamț, în conformitate cu prevederile contractului de lucrări”.

În primăvara 2022, Cătălin Urtoi, consilierul ministrului Transporturilor Sorin Grindeanu, prezenta un calendar pentru capetele din A8:

Sursa Foto : Ministerul Transporturilor

Comentarii

  1. Competenta deosebita din CNAIR si din Ministerul Transporturilor o sa iasa la iveala si o sa ne lase fara spevialisti in curand…. o sa fie rapiti de cei din Germania, Spania sa mai faca cateva autostrazi😁

  2. Moartea Autostrazilor din România suspendat licitația pentru ambele loturi ale Autostrăzii Unirii?
    😵😵😵
    Sa le dea Cel mai Iubit Fiu al Poporului si” Guvernul Mieu” un premiu de Excelență si prime grase pentru incompetența!😫
    Suplimentar si pentru Grindeanu premiul Ținte ratate din PNRR!😪

  3. @ corleone si 🙂

    Cititi articolul tantalailor si nu mai aberati.

    Ne trebuie un sistem cu norme/proceduri simplificate (ex SUA), birocratia europeana/romana o sa ne omoare orice proiect sau o sa il intarzie aberant de mult.

    SEAP si CNSC sunt doua dintre aceste frane birocratice!

  4. Nu mă așteptam la altceva….suntem praf și cred că ne merităm soarta…mai ales când iese imbecilul de Grindeanu și ne aburește până face spume la gura(la propriu)…Noi suntem de vina ….aia multi și prosti că nu le rupem capu…..

  5. “Aberatii”, tu de ce zici ca nu aberezi? Chiar mai crezi ca e vorba de incompetenta si birocratie? Cred mult mai mt ca e cum a zis Ponta, ca Romanii nu sunt lasati sa faca autostrazi peate munti, dar se face orice in V ul tarii, la.orice pret. Pt proiectele feroviare din Timisoara s au gasit 27 de miliarde! Mai mult decat pt tot sudul, S-E-ul si E-ul tarii impreuna! Si asta spune tot. Ponta spune adevarul.in cazul asta. Zona de E se vrea inapoiata cat mai mult. De
    cand a intrat ceausescu la.putere si pana acum, zona de E a fost tinuta in saracie si i s a blocat accesul.la.dezvoltare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *