Chery Auto va începe să vândă maşini marca Omoda şi Jaecoo în Italia, în trimestrul al treilea, a declarat directorul său din această ţară, care va deveni a doua piaţă europeană a grupului chinez, transmite Reuters, potrivit news.ro

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Până la sfârşitul anului 2025, Chery plănuieşte trei modele SUV fiecare din mărcile Omoda şi Jaecoo, cu un mix de tipuri de combustibil pentru a servi diferite părţi ale Europei.

Chery este unul dintre câţiva producători de automobile chinezi care aduc vehicule mai ieftine, în mare parte electrice, în Europa.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Compania a început să vândă maşini în Spania la începutul acestui an şi va începe vânzările în Marea Britanie şi Polonia înainte de sfârşitul anului 2024, urmând să intre ulterior şi pe alte pieţe europene majore, a declarat managerul de ţară italian al Chery, Allen Jean, în timpul unei prezentări la Milano.

Tensiunile comerciale sunt mari între China şi Uniunea Europeană, care investighează dacă producătorii chinezi de vehicule electrice beneficiază de subvenţii guvernamentale nedrepte.

Chery se gândeşte, de asemenea, să construiască o fabrică de asamblare în Europa şi a purtat discuţii cu guvernul Italiei despre investiţii în ţară, au declarat surse pentru Reuters, adăugând că alte opţiuni pentru producătorul de automobile chinez includ Spania.

Compania intenţionează să înceapă vânzările în Italia cu versiuni pe benzină ale crossover-ului Omoda 5 şi SUV-ului mai mare Jaecoo 7, urmate de un Omoda 5 complet electric şi o versiune hibridă plug-in a Jaecoo 7 până la sfârşitul anului 2024.

Chery nu a dezvăluit preţurile, dar preţul Omoda 5 pe benzină începe de la 29.900 de euro în Spania.

La fel ca rivalul chinez BYD, Chery va folosi o reţea de dealeri locali consacraţi, despre care Jean a spus că îi va oferi acces imediat la o reţea extinsă de vânzări şi va da credibilitate noilor sale mărci. ”Înfiinţarea unui serviciu after-market eficient va fi, de asemenea, o prioritate”, a spus Jean, adăugând că Chery este în discuţii pentru spaţiu dedicat cu 40 de dealeri italieni, care ar trebui să ajungă la aproximativ 60 până la sfârşitul lui 2024.