Directorul executiv al Pop Mart, Wang Ning, a anunțat un profit net de aproape cinci ori mai mare în primele șase luni din 2025 față de aceeași perioadă a anului trecut, de 4,57 de miliarde de yuani chinezești (aproximativ 636 de miliarde de dolari), pe fondul cererii tot mai mari de jucării, în special pe piețele externe cu marje mai ridicate, potrivit Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Veniturile companiei au crescut cu 204,4% de la un an la altul, ajungând la 13,88 miliarde yuani (1,93 miliarde dolari). Pop Mart a declarat marți că „The Monsters” a generat venituri de 670 de milioane dolari în prima jumătate a anului, reprezentând 34,7% din veniturile totale. Alte patru serii de jucării au adus fiecare peste 1 miliard yuani în aceeași perioadă, inclusiv „Molly” și „Crybaby”, a adăugat compania.

Wang a spus că firma sa de jucării este pe cale să își atingă obiectivul de venituri de 20 de miliarde de yuani chinezești (2,78 miliarde dolari) în 2025 și că „30 de miliarde (4,18 miliarde dolari) în acest an ar trebui să fie, de asemenea, destul de ușor”. Doar gama Labubu ar putea ajunge la venituri de 1 miliard de dolari.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Labubu, un personaj cu dinți mari din seria de jucării „The Monsters” creată de Kasing Lung, a devenit jucăria preferată a celebrităților, inclusiv Rihanna și David Beckham, și s-a vândut complet în întreaga lume.

Pop Mart a fost miercuri cea mai tranzacționată acțiune după volum pe bursa din Hong Kong. Acțiunile au crescut cu peste 12,5%, atingând cel mai ridicat nivel de închidere de la debutul lor pe piața din Hong Kong, în decembrie 2020.

Directorii au spus miercuri că se explorează extinderea pe piețele emergente din Orientul Mijlociu, Europa Centrală și America Centrală și de Sud.

„Cred că pentru piețele externe suntem în continuare foarte optimiști și credem, de asemenea, că există încă un spațiu foarte larg pentru creștere”, a spus Wang, adăugând că vânzările din America de Nord și Asia-Pacific din acest an vor egala împreună vânzările din China din 2024.

În Statele Unite, unde Pop Mart are în prezent aproximativ 40 de magazine, Wang a declarat că firma va începe o fază de „deschideri relativ rapide de magazine” în următorul an sau în doi ani, fiind planificate încă 10 magazine în SUA până la sfârșitul acestui an.

Activitatea principală a Pop Mart este producția și vânzarea de jucării de colecție, multe dintre ele dezvoltate împreună cu artiști și vândute în „cutii oarbe”, pachete pe care consumatorii le cumpără cu aproximativ 10-20 de dolari fără a ști exact ce versiune a jucăriei se află înăuntru.

Pop Mart spune că va lansa în această săptămână o versiune mini a lui Labubu care poate fi atașată la telefoane.

„Ne așteptăm ca reaprovizionarea seriilor existente și lansarea unor noi ediții să impulsioneze extinderea câștigurilor în a doua jumătate a anului. Totuși, considerăm că acțiunile rămân probabil supraevaluate, întrucât investitorii trec cu vederea riscul ridicat al afacerii pe termen lung”, a spus Jeff Zhang, analist Morningstar.

Acțiunile companiei au crescut cu peste 230% de la începutul anului, făcând Pop Mart mai valoroasă decât giganții tradiționali ai industriei, precum producătorul de păpuși Barbie, Mattel, și compania-mamă Hello Kitty, Sanrio, cu o capitalizare de piață de peste 50 de miliarde de dolari.

Următorul obiectiv al Pop Mart este construirea unui imperiu asemănător cu Disney, directorii spunând că firma este optimistă în legătură cu oportunitățile ca personajele Pop Mart să apară în filme de animație și atracții în parcuri tematice, deși nu se așteaptă ca acestea să contribuie semnificativ la venituri pe termen scurt.