Compania farmaceutică USP a intrat pe piața din România

farma, pastile

Compania farmaceutică USP, activă deja pe alte piețe din Europa Centrală și de Est, intră și în România, cu cinci branduri de suplimente alimentare, urmărind extinderea portofoliului de produse pe piaţa locală, potrivit unui anunț al companiei.

Potrivit sursei citate, în luna aprilie, USP România aduce pe piaţa locală 5 mărci de suplimente alimentare şi dispozitive medicale, care vor fi lansate în categorii care au înregistrat în 2020 o creştere anuală de 26%, situându-se peste evoluţia medie a pieţei, de 14%.

Până la finalul anului 2021, compania va lansa şi primul medicament cu statut OTC, respectiv un brand care şi-a dovedit eficienţa în Polonia şi în celelalte ţări din regiune. În anii următori, pe măsura extinderii portofoliului de OTC-uri şi în alte arii terapeutice, precum şi prin inovaţii constante ale brandurilor deja lansate, compania îşi propune să devină unul dintre liderii pieţei de Consumer Healthcare din România.

„Lansarea USP România este cel mai mare proiect de extindere al companiei şi plănuim să devenim în scurt timp un jucător redutabil. Strategia noastră este să aducem pe piaţa locală branduri de renume, care au câştigat deja aprecierea consumatorilor şi a profesioniştilor din domeniul sănătăţii în Europa Centrală şi de Est şi care răspund unor nevoi încă insuficient acoperite pentru consumatorii din România. Într-o primă etapă, vom facilita accesul românilor la produse destinate în special susţinerii imunităţii, soluţii inovatoare şi distinctive, foarte bine adaptate contextului actual, întrucât misiunea noastră este să avem grijă de sănătatea oamenilor”, a declarat Răzvan Constantinescu, Managing Director USP România, executiv cu peste 18 ani de experienţă în piaţa farmaceutică.

„Cred că intrarea USP pe piața din România este un indicator al faptului că industria farmaceutică locală este încă atractivă pentru jucătorii de talie mare și medie din domeniu”, consideră Radu Boanță, liderul echipei firmei de avocatură CEE Attorneys/ Boanță, Gîdei și Asociații care a sprijinit intrarea USP în România.

USP motivează intrarea pe piaţa locală prin faptul că România are a doua cea mai mare populaţie din Europa Centrală şi de Est, după Polonia. În plus, piaţa de OTC-uri a obţinut în mod constant în ultimii ani creşteri de două cifre (+14% în 2020 faţă de 2019), fiind motorul de dezvoltare în CEE, potrivit companiei.

USP este numărul 1 pe piaţa de Consumer Healthcare din Polonia, cu vânzări de 280 milioane euro şi un portofoliu de 29 de branduri, 3 dintre acestea (Ibuprom, Apap, Gripex) fiind în topul celor mai vândute 5 OTC-uri din ţară.

Sursa foto: Unsplash/Halgatewood

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *