Compania germană de construcții navale Meyer Werft anunță că va livra o navă de croazieră, cu peste 2600 de cabine, propulsată cu gaz natural lichefiat

arvia vas croaziera LNG Foto: meyerwerft.de

A doua navă de croazieră Arvia din clasa Excel, propulsată cu gaz natural lichefiat, va fi livrată către P&O Cruises, a dezvăluit compania germană de construcții navale Meyer Werft, informează platforma offshore-energy.biz.

Potrivit informațiilor, se așteaptă ca nava să părăsească Papenburg pe 5 noiembrie și să fie transferată pe râul Ems la Eemshaven (Olanda). Sosirea la Eemshaven este programată pentru 6 noiembrie. După testele tehnice și nautice, Arvia își va stabili cursul spre Bremerhaven pentru a fi livrată către P&O Cruises (Marea Britanie).

Noua navă de croazieră este echipată cu cel mai curat sistem de propulsie disponibil în prezent pentru industria navală, un sistem de propulsie LNG, potrivit Meyer Werft.

Acest lucru înseamnă că Arvia este construită pentru a fi pregătită pentru viitor și, în perspectivă, poate fi chiar exploatată într-o manieră neutră din punct de vedere climatic, folosind GNL regenerabil verde.

În prezent, toate navele de croazieră din portofoliul de comenzi al Meyer Werft sunt echipate cu acest sistem de propulsie cu emisii reduse, a subliniat firma

Arvia măsoară peste 180.000 de GT, are 344,5 metri lungime, 42 de metri lățime și este identic în construcție cu nava sa soră Iona, care a fost livrată în 2020.

Nava de croazieră are 2.614 cabine și este proiectată să transporte 5.200 de pasageri. Construcția navei a început în februarie 2021, iar nava a fost lansată oficial în luna august a acestui an.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: