A doua navă de croazieră Arvia din clasa Excel, propulsată cu gaz natural lichefiat, va fi livrată către P&O Cruises, a dezvăluit compania germană de construcții navale Meyer Werft, informează platforma offshore-energy.biz.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Potrivit informațiilor, se așteaptă ca nava să părăsească Papenburg pe 5 noiembrie și să fie transferată pe râul Ems la Eemshaven (Olanda). Sosirea la Eemshaven este programată pentru 6 noiembrie. După testele tehnice și nautice, Arvia își va stabili cursul spre Bremerhaven pentru a fi livrată către P&O Cruises (Marea Britanie).

Noua navă de croazieră este echipată cu cel mai curat sistem de propulsie disponibil în prezent pentru industria navală, un sistem de propulsie LNG, potrivit Meyer Werft.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Acest lucru înseamnă că Arvia este construită pentru a fi pregătită pentru viitor și, în perspectivă, poate fi chiar exploatată într-o manieră neutră din punct de vedere climatic, folosind GNL regenerabil verde.

În prezent, toate navele de croazieră din portofoliul de comenzi al Meyer Werft sunt echipate cu acest sistem de propulsie cu emisii reduse, a subliniat firma

Arvia măsoară peste 180.000 de GT, are 344,5 metri lungime, 42 de metri lățime și este identic în construcție cu nava sa soră Iona, care a fost livrată în 2020.

Nava de croazieră are 2.614 cabine și este proiectată să transporte 5.200 de pasageri. Construcția navei a început în februarie 2021, iar nava a fost lansată oficial în luna august a acestui an.