Compania germană de construcții navale Meyer Werft anunță că va livra o navă de croazieră, cu peste 2600 de cabine, propulsată cu gaz natural lichefiat

arvia vas croaziera LNG Foto: meyerwerft.de

A doua navă de croazieră Arvia din clasa Excel, propulsată cu gaz natural lichefiat, va fi livrată către P&O Cruises, a dezvăluit compania germană de construcții navale Meyer Werft, informează platforma offshore-energy.biz.

Potrivit informațiilor, se așteaptă ca nava să părăsească Papenburg pe 5 noiembrie și să fie transferată pe râul Ems la Eemshaven (Olanda). Sosirea la Eemshaven este programată pentru 6 noiembrie. După testele tehnice și nautice, Arvia își va stabili cursul spre Bremerhaven pentru a fi livrată către P&O Cruises (Marea Britanie).

Noua navă de croazieră este echipată cu cel mai curat sistem de propulsie disponibil în prezent pentru industria navală, un sistem de propulsie LNG, potrivit Meyer Werft.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Acest lucru înseamnă că Arvia este construită pentru a fi pregătită pentru viitor și, în perspectivă, poate fi chiar exploatată într-o manieră neutră din punct de vedere climatic, folosind GNL regenerabil verde.

În prezent, toate navele de croazieră din portofoliul de comenzi al Meyer Werft sunt echipate cu acest sistem de propulsie cu emisii reduse, a subliniat firma

Arvia măsoară peste 180.000 de GT, are 344,5 metri lungime, 42 de metri lățime și este identic în construcție cu nava sa soră Iona, care a fost livrată în 2020.

Nava de croazieră are 2.614 cabine și este proiectată să transporte 5.200 de pasageri. Construcția navei a început în februarie 2021, iar nava a fost lansată oficial în luna august a acestui an.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: