TARA Interactive, companie românească de dezvoltare de software, își extinde prezența în Germania și în Danemarca și începe campanii de promovare a serviciilor în alte trei țări: Elveția, Olanda și Canada, potrivit unui comunicat al companiei.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Demersul se înscrie în strategia de extindere internațională a companiei românești și are loc pe fondul creșterii nevoii de digitalizare a companiilor și de eficientizare a cheltuielilor.

TARA Interactive dezvoltă, în prezent, proiecte, în SUA, Germania și Danemarca, alături de România și Moldova, iar cifra de afaceri realizată în afara țării este de 70%.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

„Dacă acum câțiva ani aveam clienți doar în afară, obiectivul curent este să ne extindem atât internațional, cât și în România, unde nevoia de digitalizare a companiilor este tot mai mare. În prezent dezvoltăm proiecte pe partea de business management și administration (eCommerce, roboți, RPA, aplicații mobile, AI, CRM), care sunt industry agnostic, dar și pe verticale specifice anumitor industrii, cum ar fi banking, accounting & finance, logistics etc.”, spune Vlad Lepădatu, Managing Partner la TARA Interactive, menționând că, în ultimii doi ani, a observat o creștere a cererii din partea magazinelor online și pentru automatizarea proceselor interne.

Strategia TARA Interactive de extindere la nivel internațional vizează și deschiderea de birouri locale în perioada următoare, pe lista scurtă a companiei fiind Olanda și Germania. Unul dintre principalele avantaje față de firmele din țările respective este nivelul prețurilor practicate. Totodată, nivelul avansat  de cunoaștere a limbii engleze, poziția geografică în Europa și diferențele culturale mai mici față de alte zone, cum ar fi India, constituie alte avantaje în comparație cu alte firme offshore.

Dezvoltarea TARA Interactive la nivel internațional are loc concomitent cu creșterea numărului de angajați. Astfel, planurile companiei presupun creșterea echipei la 70 de angajați până la finalul anului.