TARA Interactive, companie românească de dezvoltare de software, își extinde prezența în Germania și în Danemarca și începe campanii de promovare a serviciilor în alte trei țări: Elveția, Olanda și Canada, potrivit unui comunicat al companiei.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Demersul se înscrie în strategia de extindere internațională a companiei românești și are loc pe fondul creșterii nevoii de digitalizare a companiilor și de eficientizare a cheltuielilor.

TARA Interactive dezvoltă, în prezent, proiecte, în SUA, Germania și Danemarca, alături de România și Moldova, iar cifra de afaceri realizată în afara țării este de 70%.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

„Dacă acum câțiva ani aveam clienți doar în afară, obiectivul curent este să ne extindem atât internațional, cât și în România, unde nevoia de digitalizare a companiilor este tot mai mare. În prezent dezvoltăm proiecte pe partea de business management și administration (eCommerce, roboți, RPA, aplicații mobile, AI, CRM), care sunt industry agnostic, dar și pe verticale specifice anumitor industrii, cum ar fi banking, accounting & finance, logistics etc.”, spune Vlad Lepădatu, Managing Partner la TARA Interactive, menționând că, în ultimii doi ani, a observat o creștere a cererii din partea magazinelor online și pentru automatizarea proceselor interne.

Strategia TARA Interactive de extindere la nivel internațional vizează și deschiderea de birouri locale în perioada următoare, pe lista scurtă a companiei fiind Olanda și Germania. Unul dintre principalele avantaje față de firmele din țările respective este nivelul prețurilor practicate. Totodată, nivelul avansat  de cunoaștere a limbii engleze, poziția geografică în Europa și diferențele culturale mai mici față de alte zone, cum ar fi India, constituie alte avantaje în comparație cu alte firme offshore.

Dezvoltarea TARA Interactive la nivel internațional are loc concomitent cu creșterea numărului de angajați. Astfel, planurile companiei presupun creșterea echipei la 70 de angajați până la finalul anului.