Decalex Digital, companie românească specializată în servicii cybersecurity, GDPR și conformare digitală, se extinde pe piața Marii Britanii și deschide primul birou la Londra. Acesta se va numi Londra Decalex Digital UK, potrivit unui comunicat de presă.
„Piața din UK este o una extrem de matură din perspectiva serviciilor de consultanță, dar avantajul nostru competitiv în această piață este tipul de soluții de conformitate implementată strategic pentru susținerea obiectivelor de business ale organizațiilor. Ne dorim ca în următorii ani să dezvoltăm subsidiara din Londra și să ne poziționăm pe piața locală ca un partener de business valoros pentru creșterea companiilor”, a declarat Cristiana Deca, CEO & Cofondator Decalex Digital.
Anunțul a fost făcut în cadrul evenimentului CyberBreakfast by Decalex Digital, ediția I 2025, care a reunit lideri din industrii și domenii dintre cele mai diverse, interesați de inovație, leadership cybernetic și servicii în domeniu.
Conform Decalex, securitatea cibernetică nu este doar o problemă IT, strict tehnică, ci trebuie să devină parte intrinsecă din strategia de business a oricărei companii și chiar mai mult, însăși strategia de supraviețuire a companiei. Cele mai recente studii arată că 88% dintre companiile prezente în S&P 500 nu au expertiza internă pentru a gestiona riscurile cibernetice, iar timpul mediu de recuperare a companiilor mici/medii de pe urma unui incident grav de securitate este de 7,3 luni, adică foarte mare în actualele condiții de competitivitate pe plan global, se arată în comunicatul de presă.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Totodată, măsurile necesare și obligatorii pentru gestionarea corectă și minimizarea riscurilor după spusele specialiștilor încep cu revizuirea și actualizarea contractelor cu furnizorii IT terți. Acestea sunt luate cu scopul de a micșora riscurile și pentru a îmbunătăți reziliența companiei. În acest context este necesară și existența unui plan de răspuns la incidente.
Conformitatea nu este suficientă, iar potrivit specialiștilor, organizațiile sunt nevoite să testeze și să sadopte reziliența cibernetică, să promoveze colaborarea și să ia măsuri proactive pentru a putea să asigure un viiitor companiei.