Compania românească mindit.io a înregistrat o cifră de afaceri de peste 13 milioane euro în 2022 

calculator-informatica-programare-cibernetica-hacker-sursa-pexels-e1587469808355 Foto: Pexels.com

Compania de dezvoltare software mindit.io a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri consolidată (România & Elveția) de peste de 13 mil. euro și un profit net de 3,16 mil. euro, respectiv o evoluție de 40% atât în ceea ce privește cifra de afaceri, cât și numărul de angajați, potrivit unui comunicat de presă.

Compania estimează creșteri și în 2023, cu focus pe regiunea DACH, respectiv dezvoltarea avantajelor competitive, atât din punct de vedere tehnic, cât și a metodologiilor de implementare a proiectelor.

Compania transmite că a livrat anul trecut peste 140 de soluții, dedicate unor industrii variate, precum retail, banking, fintech, foodtech, healthcare, pharma, hospitality, publishing și real estate, atât pentru companii de dimensiuni mari, precum Swisscom, precum și pentru companii medii, din zona DACH, România și SUA. În prezent, mindit.io își concentrează atenția pe implementarea unor soluții dedicate industriei de travel retail, unde are ca partener unul dintre cei mai mari jucători de pe piață la nivel global, derulând, totodată, proiecte și pentru sectoarele de healthcare, banking și fintech.

În 2022, pentru a susține creșterea volumului și a calității proiectelor livrate, compania spune că și-a extins echipa cu peste 140 de noi colegi, ajungând, în prezent, la un număr de 250 de specialiști. Compania își continuă și anul acesta procesul de creștere, mizând pe învățare continuă, un element deosebit de important pentru mindit.io, ce se traduce prin proiecte din industrii diverse, tehnologii noi, scalarea proiectelor existente prin procese care să le permită partenerilor avantaje competitive.

Compania estimează o creștere a afacerilor pentru anul curent prin consolidarea și întărirea poziției pe piața din zona DACH (Germania, Austria și Elveția). La începutul anului trecut, mindit.io a deschis un birou în Elveția, pentru a explora mai ușor oportunitățile de pe piața externă,  în contextul în care o parte relevantă a portofoliului companiei se află în zona DACH. 

Foto: Pexels.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *