Telekom România implementează o soluție furnizată de Oracle, care le va permite utilizatorilor să primească actualizări în timp real, ruta și timpul estimat de sosire ale tehnicianului alocat solicitării lor, direct din aplicația mobilă, anunță reprezentanții companiei. Așteptările consumatorilor aflate intr-o continua schimbare au forțat organizațiile, indiferent de dimensiuni sau industrie, să reconsidere modelul tradițional de business și felul în care își deservesc clienții.
Datorită noilor tehnologii și a modelelor revoluționare de business, așteptările consumatorilor s-au maximizat în toate industriile, motivează cei de la Telekom. Utilizatorii sunt acum obișnuiți să comunice pe canale multiple, să interacționeze în timp real cu brandurile și să primească răspunsuri rapide pentru problemele și solicitările lor. Aceste modificări s-au accelerat odată cu declanșarea pandemiei, și astfel, Telekom România a trebuit să regândească felul în care îi asistă pe cei care apelează la serviciul de reparații.
Oracle Field Service oferă asistență continuă pe durata zilei de lucru a unui tehnician, ajutându-i și pe cei 1.500 de angajați ai Telekom România să-și organizeze activitatea de teren, pentru o eficiență mai bună și finalizarea sarcinilor la timp, spun reprezentanții companiei.
Soluția se bazează pe capacitățile de învățare automată: ML procesează complexitatea problemei, distanța, cea mai eficientă rută, nivelul de cunoștințe și expertiză ale tehnicienilor disponibili să intervină, astfel încât să aloce persoana potrivită, la momentul potrivit, pentru sarcina potrivită, în doar câteva minute, fără intervenția vreunui supraveghetor.
„Așteptările consumatorilor aflate intr-o continua schimbare au forțat organizațiile, indiferent de dimensiuni sau industrie, să reconsidere modelul tradițional de business și felul în care își deservesc clienții. Pandemia globală a impulsionat multe companii să grăbească acest proces și să creeze experiențe memorabile pentru clienți, precum și noi fluxuri de venit și oferte inovatoare de servicii”, a punctat Panagiotis Pantazis, Oracle Applications Sales Leader pentru Grecia, România, Cipru și Malta.