Companiile aeriene vor avea nevoie pentru avioane de tot combustibilul sintetic pe care lumea îl poate produce, ceea ce înseamnă că nu vor mai rămâne combustibili sintetici pentru automobile, le-a transmis directorul general de la Lufthansa producătorilor germani de automobile, reuniţi la salonul IAA de la Munchen, informează Bloomberg, citat de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Directorul general al Deutsche Lufthansa, Carsten Spohr, a subliniat că aşa-numiţii combustibili sustenabili pentru aviaţie oferă singura traiectorie funcţională pentru decarbonizarea călătoriilor cu avionul, chiar dacă oferta de combustibili sintetici este limitată.

“În condiţiile în care nu se întrevede o tehnologie care să poată înlocui carburanţii, avem nevoie cu adevărat de toată cantitatea de combustibili sustenabili pentru aviaţie existentă la nivel mondial”, a spus Carsten Spohr.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

“Poate că Oliver va obţine anumite cantităţi pentru ale sale 911, dar noi avem cu adevărat nevoie de volume mari”, a adăugat Spohr, făcând referire la solicitările directorului general al constructorului de automobile sport Porsche AG, Oliver Blume, de a obţine excepţii de la interdicţia referitoare la vânzarea de noi automobile echipate cu motoare cu ardere internă.

Sectorul auto din Germania, care asigură locuri de muncă pentru 800.000 de muncitori din cea mai mare economie a Europei, a făcut lobby cu succes pentru ca aşa-numiţii combustibili sintetici să fie exceptaţi de la planificata interdicţie vizând vânzarea de noi automobile echipate cu motoare cu ardere internă în Uniunea Europeană începând din 2035. Graţie lobby-ului german, interdicţia nu se va aplica autoturismelor ce vor folosi combustibili sintetici.

Însă, aceiaşi combustibili sintetici sunt văzuţi de directorii de companii aeriene, cum este şi Carsten Spohr, drept singura modalitate viabilă pentru a decarboniza călătoriile cu avionul. În timp ce vehiculele electrice sunt deja pe şosele, tehnologia nu va ajunge în viitorul apropiat la nivelul la care să permită funcţionarea avioanelor de pasageri şi marfă pe bază de baterii.