KitKat și producătorul de Nescafe Nestle au avertizat că vor crește prețurile produselor sale din cauza majorărilor prețurilor la materii prim, scrie BBC.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Mark Schneider, șeful grupului alimentar, a spus că este o „ipoteză sigură” că prețurile vor crește în acest an. „Nu există niciun business care să fie exceptat de inflație”.

Reckitt Benckiser, compania de bunuri de larg consum din spatele Durex și Dettol, a declarat, de asemenea, că prețurile vor crește, dar a adăugat că speră să absoarbă majoritatea creșterilor.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Costurile lui Reckitt au crescut cu 11% în 2021, dar directorul executiv Laxman Narasimhan a spus că asta nu ar însemna că prețurile vor crește cu această sumă, deoarece compania are modalități de „atenuare și gestionare a prețurilor”.

„Ne pasă de competitivitatea mărcilor noastre”, a spus el într-o conferință telefonică.

Jeff Carr, directorul financiar, a declarat că în general costurile companiei au crescut, de la țiței și plastic, la transport și salarii. Dar el a spus că firma „absoarbe o parte semnificativă” din costurile de operare mai mari prin „eficiență” și „cumpărare mai bună”.

Între timp, Nestle a spus că a crescut deja prețurile cu 3,1% în al patrulea trimestru al său financiar pentru a compensa creșterea costurilor operaționale.

Companiile de bunuri de larg consum au avertizat anterior cu privire la creșterea prețurilor la produse din cauza majorării prețurilor la materiilor prime, energiei și forță de muncă.