Companiile PPC Energie și PPC Energie Muntenia, care au preluat operațiunile Enel în România, își vor actualiza sistemele informatice, iar unele servicii și aplicații nu vor fi disponibile pentru clienți

Magazin PPC

Companiile PPC Energie și PPC Energie Muntenia își actualizează sistemele informatice în perioada 19 – 23 septembrie, ca parte a procesului de migrare a acestora la infrastructura informatică a Grupului PPC, cel care a cumpărat Enel România.

Ca urmare, unele dintre serviciile și aplicațiile celor doi furnizori vor avea o disponibilitate limitată în acest interval, anunță compania printr-un comunicat de presă.

Astfel, clienții PPC vor putea transmite indexul aferent consumului lunii septembrie începând cu data de 24 septembrie până pe 30 septembrie, ora 19:00.

Plățile se vor putea efectua doar prin intermediul partenerilor bancari, prin direct debit sau transfer bancar, respectiv prin intermediul automatelor de plată de tip self-pay, în cazul clienților care preferă plata numerar, dar vor putea fi înregistrate de către cei doi furnizori începând cu 24 septembrie.

Website-ul www.ppcenergy.ro va putea fi accesat, dar serviciile digitale de pe această platformă, precum și aplicația myPPC vor fi indisponibile în intervalul 19 – 23 septembrie.

Magazinele PPC și call centerul vor funcționa conform orarului obișnuit, însă informațiile care pot fi oferite vor fi generale, din cauza indisponibilității platformelor pentru gestionarea relațiilor cu clienții.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.