Companiile PPC Energie și PPC Energie Muntenia își actualizează sistemele informatice în perioada 19 – 23 septembrie, ca parte a procesului de migrare a acestora la infrastructura informatică a Grupului PPC, cel care a cumpărat Enel România.
Ca urmare, unele dintre serviciile și aplicațiile celor doi furnizori vor avea o disponibilitate limitată în acest interval, anunță compania printr-un comunicat de presă.
Astfel, clienții PPC vor putea transmite indexul aferent consumului lunii septembrie începând cu data de 24 septembrie până pe 30 septembrie, ora 19:00.
Plățile se vor putea efectua doar prin intermediul partenerilor bancari, prin direct debit sau transfer bancar, respectiv prin intermediul automatelor de plată de tip self-pay, în cazul clienților care preferă plata numerar, dar vor putea fi înregistrate de către cei doi furnizori începând cu 24 septembrie.
Website-ul www.ppcenergy.ro va putea fi accesat, dar serviciile digitale de pe această platformă, precum și aplicația myPPC vor fi indisponibile în intervalul 19 – 23 septembrie.
Magazinele PPC și call centerul vor funcționa conform orarului obișnuit, însă informațiile care pot fi oferite vor fi generale, din cauza indisponibilității platformelor pentru gestionarea relațiilor cu clienții.