Consiliul Concurenţei analizează tranzacţia prin care Zarea SA va prelua companiile Domeniile Dealu Mare SRL, Vitis Prod SRL şi unele active ale Societăţii de Promovare a Vinului SRL.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Astfel,, Zarea va prelua 70% din capitalul social al companiilor Domeniile Dealu Mare şi Vitis şi o parte din activele Societăţii de Promovare a Vinului care constau în mărci comerciale şi în curs de înregistrare, domenii web, conturile de social media, toate stocurile şi activele fixe.

Zarea, înfiinţată în anul 1912, produce băuturi alcoolice şi are un portofoliu de peste 20 de branduri din categoria vinuri spumante, aperitive şi băuturi spirtoase.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Cele trei companii preluate activează în producţia şi comercializarea de vinuri. Vitis administrează plantaţiile de vie, Domeniile Dealu Mare se ocupă de producţie şi cramă, în timp ce distribuţia este operată de Societatea de Promovare a Vinului.

“În conformitate cu prevederile Legii concurenţei (nr. 21/1996), această operaţiune trebuie autorizată de Consiliul Concurenţei. Autoritatea va evalua această preluare în scopul stabilirii compatibilităţii sale cu un mediu concurenţial normal şi va emite o decizie în termenele prevăzute de lege”, se menţionează în comunicatul Consiliului Concurenței.