Consiliul Județean Bihor a primit 5 oferte pentru execuția centurii municipiului Beiuș/Șoseaua are 7 kilometri și costă peste 300 milioane lei

Centura Beiuş

Consiliul Județean Bihor a primit 5 oferte pentru proiectarea și execuția centurii municipiului Beiuș, șoseaua cu o lungime de 7 kilometri având un cost estimat de peste 300 de milioane de lei, fonduri europene. Proiectul Centurii Beiuș a fost transferat de la Ministerul Transporturilor/CNAIR la CJ Bihor în 2020 prin Ordonanța de Urgență care a permis descentralizarea în transporturi, licitația pentru proiectarea și execuția Centurii Beiuș pe DN 76 Deva-Oradea a fost lansată în octombrie iar astăzi, la deschiderea ofertelor au fost 5 constructori :

(1) PORR Construct

(2) Todini Construzioni Generali SPA,

(3) Asociere – Drum Asfalt (leader), Ilgaz Insaat Ticaret Anonim Sirketi, Obras Publicas y Regadios, OPR Asfalt,

(4) Asociere – Construcții Erbașu (leader), Váhostav – sk, Procons Group, Drumuri Orășenești

(5) Asociere – Dimex-2000 Company, Industrial Construct Ardeal, T Dancor Romconstruct, Dacia Faber.
Valoarea estimată a proiectului este cuprinsă între 316.930.989,34 și 329.622.308,91 lei. ” a transmis CJ Bihor. Durata de execuție a lucrărilor la proiectul de investiție „Varianta ocolitoare a Municipiului Beiuș” va fi de 18 luni de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor. Lungimea traseului va fi de 7,3 kilometri. Șoseaua va avea două benzi de circulație, câte una pe sens, iar profilul transversal cuprinde următoarele caracteristici : lățimea părții carosabile – 7 metri + supralărgiri, lățimea benzii de încadrare – 2 x 0,75 metri, lățimea acostamentului – 2 x1,70 metri.
Valoarea mare a investiţiei, peste 60 de milioane de euro (10 milioane Euro/km) se explică prin cele cinci lucrări de artă din care două viaducte, fiecare cu peste 700 de metri lungime, a scris pe pagina sa de Facebook Ilie Bolojan, preşedintele Consiliului Judeţean Bihor : ”Lucrările sunt complexe (3 pasaje supraterane și 2 viaducte de peste 700 de metri lungime fiecare) și vor trebui finalizate până la sfârșitul anului 2023. ”

Despre modernizarea Drumului Național 76 Deva -Oradea care durează de peste 10 ani, Economedia a scris aici

 

Comentarii

  1. Aici se poate!
    DN 76 Deva-Oradea va fi modernizat mult mai repede decat celebrul DJ 101i intre Campina si Sacele.

    Drumul judeţean DJ 102I porneşte din localitatea Câmpina (DN 1 ) şi face legătură cu DN IA pe langa Sacele putând deveni o alternativă pentru DN1 Bucureşti – Braşov.

    Varianta la Autostrada Valea Prahovei care se va face dupa 2030 si mai sigur dupa 2040!

    Valoarea totală a investiţiei este de 642.051.329,56 lei, inclusiv TVA, conform devizului general aprobat prin avizul CTE al Companiei Naţionale de Investiţii, nr. 11/44 din 17.09.2021.

    Potrivit reprezentanţilor CNI, drumul va fi reabilitat şi modernizat, urmând să aibă două benzi de circulaţie şi o lăţime de opt metri. În cadrul proiectului vor fi refăcute toate podurile şi podeţele de pe traseu.

    Drumul judeţean DJ 1021 se desfăşoară între km 37+620 şi km 63+256,08, în lungime totală de L=25.636,08 ml.

    La km 50+820,38 este limita între judeţele Prahova şi Braşov.

    Traseul drumului judeţean DJ 1021 care se reabilitează şi se modernizează se împarte în 2 tronsoane, astfel:

    Tronsonul 1 aflat pe raza judeţului Prahova între km 37+620 şi km 50+820,38 (limita judeţului Braşov), în lungime de 13.200,38 ml;

    Tronsonul 2 aflat pe raza judeţului Braşov între km 50+820,38 (limita judeţului Prahova) şi km 63+256,08, în lungime totală de 12.435,7 ml.

    Tot ce se intampla aici este incremenit in proiect.
    Cativa metri de asfalt si cateva zeci de declaratii sforaitoare a papagalilor din cele doua Consilii Judetene Gemene: Ph si Bv.
    Gemene la spaga!
    Alta explicatie nu exista!
    Scuze, mai e si prostia!
    Multa!
    Doua judete, 25 km de asfalt, o companie de stat (CNI) inutila ce va termina un banal drum judetean peste 5 ani!
    In Italia un asemenea drum se face in 6 luni!
    In Prahova in 5 ani!
    Si Brasovul pe deasupra!
    Doua CJ gemene si lacome la spaga incapabile sa termine o farama de drum in acest an!
    Ce fac oamenii lui Câtu?
    Nimic!
    O sa vedeti daca se termina in 2027!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *