Credit Europe Bank România a obţinut anul trecut un profit net de 34,5 milioane de lei, în scădere cu 50% faţă de anul anterior, în condiţiile investiţiilor permanente în digitalizare, a anunţat vineri banca.
În 2021, Credit Europe Bank România înregistrase un profit net de 70 milioane lei.
“Credit Europe Bank România a continuat să-şi consolideze poziţia pe piaţa locală în 2022. Deşi nivelul activelor băncii a scăzut uşor, portofoliul a devenit mai solid în condiţiile în care Credit Europe Bank România a atins un portofoliu de credite de 2,3 miliarde de lei, în creştere cu 11% faţă de anul anterior”, se menţionează în comunicat.
“2022 a fost încă un an al investiţiilor pentru Credit Europe Bank România. Digitalizarea rămâne prioritatea noastră. Am lansat noi produse pe piaţă, cum ar fi Google Pay, aplicaţia Avantaj SoftPOS destinată comercianţilor şi Cardul Virtual utilizabil pe dispozitivele mobile. Vom continua să introducem noi produse în 2023 şi în viitor”, a declarat Yakup Cil, CEO al Credit Europe Bank România.
Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, banca este activă din anul 1993, când a activat sub denumirea de Banca de Credit Industrial şi Comercial, devenind Finansbank (în anul 2000), iar apoi, în 2007, în urma unui proces de rebranding, primind denumirea de Credit Europe Bank România.