Dacia Spring a ajuns la 40.000 de rezervări în primele opt luni

dacia spring Sursa foto: Dacia

Începând din luna octombrie, primii clienți din mai multe țări europene au ajuns în posesia vehiculelor Spring pentru care au lansat precomenzi în perioada martie-iunie 2021. În campania de precomenzi derulată începând cu 20 martie în țări precum România, Franţa, Italia, Germania sau Spania, au fost rezervate, în primele trei luni, peste 16.000 de rezervări.

Interesul publicului pentru primul model electric al mărcii Dacia s-a menținut constant şi după încheierea campaniei inițiale, din iulie fiind înregistrate în medie în fiecare lună peste 5.000 de comenzi în Europa.

Beneficiind de o autonomie de până la 305 km conform ciclului WLTP City, Dacia Spring se dovedește a fi un mijloc de mobilitate adaptat unui public larg – majoritatea europenilor care utilizează în prezent un autoturism personal, indiferent de tipul de motorizare, parcurgând în medie doar 30 km pe zi.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Spring se afirmă în plus ca un vehicul de ofensivă pe piață, majoritatea clienților europeni care au cumpărat un Spring fiind la prima achiziție a unui model Dacia (în Franţa, spre exemplu, opt din 10 clienți de Spring nu au mai avut în trecut un vehicul al mărcii).

„Cu aproape 40.000 de comenzi înregistrate în opt luni, Dacia Spring cunoaște un excelent demaraj comercial. Ca soluție de mobilitate electrică accesibilă tuturor, Spring atrage atât clienți tradiționali ai mărcii Dacia cât, mai ales, un număr foarte mare de clienți noi. R-EVoluţia este așadar în plină desfășurare”, spune Xavier Martinet, Director de Marketing şi de Vânzări Dacia.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: