Șoferii care preferă mașinile clasice, cu motoare pe benzină și motorină, și-au găsit un aliat în producătorul auto Dacia.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Astfel, Dacia, brandul low-cost al producătorului auto Renault, vrea să continue cu motoarele termice atât timp cât se poate şi să-i ajute pe şoferii reticenţi la trecerea la motoare electrice. Anunțul a fost făcut de afirmat directorul general al companiei, Denis Le Vot, într-un interviu pentru agenția de presă Reuters, citat de Agerpres.

Renault, compania-mamă a Dacia, are de gând să vândă modele complet electrice în 2030. În schimb, Dacia vrea să amâne trecerea la mașini exclusiv electrice până în 2035, când vor fi interzise motoarele pe combustibili fosili în Europa.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

“Renault face eforturi pentru a fi un lider pe segmentul motoarelor electrice, această abordare prezintă riscuri”, a explicat Le Vot.

“Acesta este motivul pentru care există şi Dacia. În funcţie de cât de rapid se converteşte piaţa la motoarele electrice şi de apetitul clienţilor, Dacia este aici. Cele două pot coexista într-un mod apropiat”, a adăugat şeful Dacia.

Producătorul auto român are un singur model electric, Dacia Spring, ce are o cotă de 12 la sută din vânzările sale. O treime din comenzi sunt modele cu gaz petrolier lichefiat (GPL). Iar anul viitor ar urma să prezinte primul model hibrid.