Compania de mobilitate Free Now își extinde activitatea în România și își consolidează echipa de management responsabilă de operațiunile locale. Astfel, compania o numește pe Daria Marinescu în calitate de Head of Marketing al companiei în România, pentru a conduce strategia locală de marketing și a consolida poziția pe piață.
Daria Marinescu are o experiență complexă de 14 ani dobândită atât în cadrul agențiilor de media și marketing, cât și în echipe ale companiilor, precum PRO TV, Nokia Mobile și Provident.
În vară, echipa de marketing condusă de Daria Mata lansat campania de brand „Mișcă-te liber”, prin care a reușit să dubleze notorietatea companiei în orașele principale, atingând astfel cea mai mare valoare de recunoaștere și interacțiune cu brand-ul de la lansarea Free Now în România.
„Ne bucurăm să avem alături pe cineva cu experiența și cunoștințele Dariei, mai ales în acest context în care ne concentrăm pe consolidarea poziției Free Now pe piața din România, ca principală platformă de mobilitate urbană. Ne dorim să devenim partenerul de transport în care pasagerii și șoferii au încredere și, în acest sens, departamentul de Marketing are un rol cheie. De aceea, experiența unică, ambiția și creativitatea Dariei ne vor ajuta să creăm o legătură puternică între brand și utilizatorii aplicației noastre”, a declarat Lennart Zipfel, Country Manager Free Now România.
Având studii în sociologie, antropologie și statistică, Daria Marinescu este absolventă a Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative București și are diplomă de Master în Business, Management and Communication, unde a învățat bazele comunicării de brand și ale marketing-ului.