În ultimii ani, rețelele sociale au avut o influență din ce în ce mai mare asupra vieții noastre de zi cu zi, arată datele Eurostat, biroul statistic al UE. Persoanele care participă la rețelele de socializare (crearea unui profil de utilizator, postarea de mesaje sau alte contribuții pe Facebook, X, Instagram, Snapchat, TikTok) s-a situat la o medie de 59% în rândul persoanelor din UE. În România, toate regiunile au avut procente de peste 70%.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În ceea ce privește procentul persoanelor din UE care au participat la rețelele sociale, Danemarca a fost țara care a raportat cea mai mare pondere, cu 91%, urmată de Cipru (83%) și Ungaria (81%).

Cele mai mici procente de participare la rețelele sociale au fost raportate de Franța (44%), Germania (49%) și Italia (53%).

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

În 224 din cele 273 de regiuni ale UE, participarea la rețelele sociale s-a situat peste 50%. Cele mai mari procente au fost înregistrate în 6 regiuni daneze: Midtjylland (93%), Hovedstaden (regiunea capitalei) (92%), Syddanmark (90%), Nordjylland și Sjælland (ambele 89%).

Alte regiuni ale UE au raportat, de asemenea, procente ridicate de utilizare a internetului pentru social media, cum ar fi în cele 3 regiuni maghiare Budapesta (86%), Közép-Magyarország (85%) și Pest (84%), precum și Flevoland (84%) din Țările de Jos.

Cele mai mici procente, asemănătoare și sub 40%, au fost înregistrate în principal în Franța și Germania. În Franța, acestea au fost Guyane (22%), Martinica (29%), Guadelupa (30%), Bretagne (38%), Haute-Normandie (39%) și Bourgogne (40%). În Germania, acestea au fost regiunile Sachsen-Anhalt (35%), Brandenburg (36%), Thüringen (38%) și Mecklenburg-Vorpommern (40%).

În România, toate regiunile au avut procente de peste 70%.