De ce unele sticle de Coca-Cola au un capac galben și de ce se întâmplă asta doar primăvara

Redacția apr. 13, 2025 1 comentarii 18802 vizualizări
Coca Cola capac galben

Când Coca-Cola se abate de la culoarea sa roșie iconică, o face pentru un motiv. De obicei, îndrăgitul suc vine în sticle cu un capac roșu care se potrivește cu eticheta sa. Totuși, în anumite momente, trece la un capac galben pentru scurt timp în primăvară. Motivul? Paștele.

Capacul galben semnifică faptul că rețeta Coca-Cola este kosher pentru Paște, o sărbătoare evreiască cu restricții dietetice specifice, scrie revista People.

Coca-Cola tipică, cu capacul roșu, este deja kosher pe tot parcursul anului, dar conține sirop de porumb, care nu este considerat kosher pentru Paște. Astfel, rețeta băuturii trece de la siropul de porumb la zahăr pentru o scurtă perioadă în fiecare an.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Băutură creată cu ajutorul inteligenței artificiale

Coca-Cola a lansat recent o ediție specială: Coca-Cola Y3000 Zero Sugar, o băutură co-creată de oameni și inteligență artificială.

Inspirată din viziunea fanilor despre cum ar putea arăta și avea gust viitorul — prin emoții, aspirații, culori, arome și alte elemente — această nouă băutură a fost dezvoltată folosind date colectate global și analizate cu ajutorul AI-ului.

Oana Vlad, Senior Director of Global Strategy la The Coca-Cola Company, a declarat într-un comunicat că noua băutură explorează noțiunea de „ce gust ar putea avea o Coca-Cola din viitor”.

Oana Vlad este o româncă din Cluj-Napoca, care locuiește în Atlanta și conduce strategia globală de brand pentru Coca-Cola TM, concentrându-se pe băuturile cu conținut scăzut sau fără zahăr, inclusiv Coca-Cola Zero Sugar și Diet Coke, și pe platformele de inovare, inclusiv Coca-Cola Creations și Flavors.

Comentarii

  1. UE interzice folosirea siropului de porumb ca îndulcitor. Din motive legate de sănătate. Utilitatea acestui material este cel puțin discutabilă.

    Europe doesn’t use high fructose corn syrup (HFCS) as much as the US for a few reasons: Strict Regulations – The EU limits HFCS production under its sugar quota system, which caps how much can be made and sold. This keeps its use lower than in the US

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.