Decathlon, retailer european de articole sportive, deschide la Brașov primul magazin din România cu noul concept și noua identitate de brand

Decathlon Brasov

Decathlon, retailer european de articole sportive, anunță redeschiderea magazinului din Brașov într-o nouă locație, pe platforma Coresi în imediata vecinătate a Coresi Shopping Resort.

Magazinul a fost construit și va fi administrat prin intermediul prestatorului de servicii imobiliare Nhood Services România. Magazinul Decathlon Brașov este primul dintre cele 31 de magazine din România care adoptă cel mai recent concept, lansat global de Decathlon în martie 2024. Noua identitate Decathlon, de la logo până la designul interior și expunerea produselor, va fi prezentă și în Brașov.

Noua configurație a magazinului include un plan de masă circular, primul de acest fel în Decathlon România, asigurând o vizibilitate sporită a produselor din peste 80 de sporturi.

Punctele precum recepția, click and collect, atelierul și cabinele de probă, sunt evidențiate prin culoarea albastru, asigurând o orientare ușoară și rapidă.

Magazinul va îmbina elemente fizice și digitale pentru a facilita explorarea și compararea produselor. Printre serviciile oferite, se numără atelierul pentru întreținerea și repararea produselor, precum și serviciul click and collect pentru ridicarea din magazin a comenzilor plasate online. Totodată în concordanță cu strategia Decathlon de economie circulară în magazin clienții vor regăsi programul Buy Back și produse resigilate. În noua locație din Brașov, Decathlon dispune de o suprafață de vânzare extinsă de 3.820 metri pătrați, comparativ cu cei 2.568 metri pătrați ai vechii locații și case rapide self check-out, ușor de utilizat. Echipa magazinului va fi formată din 70 de angajați.

„Redeschiderea magazinului din Brașov cu noul design aduce o experiență de cumpărături mai dinamică și interactivă. Suntem încântați să le punem la dispoziție clienților noștri un spațiu modern și bine organizat, care să răspundă mai bine nevoilor și așteptărilor lor. Credem că acest nou format va transforma modul în care clienții descoperă și utilizează produsele noastre”, a declarat Daniel Berechet, directorul magazinului Decathlon Brașov.

Decathlon a lansat în luna martie a acestui an noua identitate de brand. În România, Decathlon, deține în momentul de față 31 de magazine la nivel național, la care se adaugă platforma online și aplicația Decathlon, fiind prezent pe piața de retail sportiv din România încă din 2009.

Magazinele includ produse aparținând mărcilor proprii, precum: Quechua, Btwin, Domyos, Tribord, Van Rysel, Kiprun, Solognac etc, dar și altor mărci internaționale. Începând cu 2005, Decathlon colaborează cu mai mulți producători industriali, fabricând astfel chiar în România produse marcă proprie pentru drumeții montane, trekking și escaladă (încălțăminte), dar și pentru ciclism (articole textile și biciclete pentru adulți și copii), vândute în întreaga Europă cu eticheta” Fabricat în România”.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: