Centrul logistic din Rudeni al Sameday, companie de curierat deținută de eMag a implementat tehnologii care scurtează până la de trei ori timpii de sortare a expedierilor, spun reprezentanții Vodafone România, partener în furnizarea de soluții de digitalizare.
“Coordonarea, eficiența și capacitatea de reacție rapidă sunt elemente cheie pentru Sameday, iar digitalizarea fluxurilor răspunde nevoii noastre de armonizare a proceselor interne cu așteptările consumatorilor. Clienții și destinatarii noștri își doresc un timp de livrare cât mai rapid și o calitate foarte bună a serviciilor de curierat”, a declarat Elena Stoica, Chief Commercial Officer Sameday.
O componentă importantă în procesul de eficientizare și digitalizare o reprezintă soluția pentru centrul logistic Sameday din Rudeni, unde se desfășoară mare parte din operațiunile de descărcare, încărcare și sortare a coletelor în vederea expedierii. Centrul logistic utilizează soluția Vodafone integrată de echipamente rigidizate, specifice industriei de curierat și logistică, conectate la infrastructura companiei prin rețelele Vodafone, fixă și mobilă. Echipamentele utilizate de către angajați în depozite le oferă acestora viteză superioară de scanare și mobilitate ridicată în manipularea coletelor, astfel încât, timpii de sortare a expedierilor sunt optimizați.
Pentru eficientizarea și automatizarea procesului de livrare a comenzilor, Vodafone a implementat pentru Sameday o soluție completă de date și echipamente mobile – echipamente de scanare și imprimante mobile – pentru curieri. Prin intermediul acestei soluții, curierii pot efectua o serie de operațiuni în timp real, eficientizând, astfel, procesul de livrare: pot schimba statusul comenzilor, pot accesa informații din baza de date, pot verifica coletele, pot încasa ramburs și pot emite chitanța în format electronic. Soluția permite Sameday să susțină creșterea numărului de curieri, accelerând timpul de echipare a acestora, precum și îmbunătățirea timpilor de certificare și implementare a soluțiilor mobile în întreaga organizație.
Prin intermediul platformei software integrate, Sameday are la dispoziție informații despre performanța echipamentelor, atât cele utilizate în centrul logistic, cât și cele care echipează curierii, modalitatea de utilizare a acestora, dar și mentenanța lor predictivă. Din aceeași platformă, echipa IT poate interveni de la distanță și poate prelua controlul echipamentului mobil oricând este nevoie.