Serviciul de video streaming Disney au fost atent analizate săptămâna trecută, după ce acțiunile Netflix au scăzut în luna aprilie, după prima pierdere de abonați dintr-un deceniu. Din fericire pentru Disney+, compania nu a avut soarta rivalului său, scrie CNN.
Disney+ are acum 137,7 milioane de abonați – un câștig de aproximativ 8 milioane în al doilea trimestru fiscal al companiei. Aceste rezultate au depășit așteptările și au calmat piața de pe Wall Street, după ce Netflix a înregistrat luna trecută o scădere a abonaților.
Disney a înregistrat venituri de 19,2 miliarde de dolari pentru trimestrul respectiv, în creștere cu 23% față de anul trecut. Compania a raportat un profit net de 470 de milioane de dolari în al doilea trimestru, în scădere cu 48% față de un an în urmă.
Netflix, care este în prezent lider de streaming cu 221 de milioane de abonați la nivel global, a raportat în aprilie că a pierdut 200.000 de utilizatori în primul trimestru al anului 2022 și se așteaptă să piardă încă două milioane de utilizatori în al doilea trimestru. Pierderea abonaților i-a determinat pe investitori să pună la îndoială viitorul Netflix și chiar al întregii piețe de streaming. De atunci, acțiunile au pierdut aproximativ jumătate din valoare.
Creșterea mai bună decât se aștepta a Disney+ arată că problemele Netflix pot fi unice pentru serviciul de streaming, mai degrabă decât o problemă la nivelul pieței – cel puțin pentru moment.