DN AGRAR Group, cea mai mare fermă zootehnică integrată din România și un mare producător de lapte de vacă, a înregistrat în primul trimestru din 2025 o cifră de afaceri de 51 milioane lei, în creștere cu 27% față de anul precedent, potrivit unui comunicat al companiei.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Avansul veniturilor a fost alimentat de creșterea volumului de lapte livrat și de majorarea prețului de vânzare. Profitul net a avansat cu 78%, ajungând la 14 milioane lei, cu o marjă a profitului net de 28%.
Conform lui Jan Gijsbertus de Boer, CEO-ul DN AGRAR Group, succesul companiei se bazează pe investiții strategice, eficiență operațională și adaptabilitate. „DN AGRAR și-a continuat traiectoria ascendentă în 2025, înregistrând cea mai bună performanță trimestrială din istoria companiei, într-un context economic provocator. Abordarea noastră privind gestionarea performanței financiare se bazează pe trei piloni: investiții strategice, eficiență operațională și adaptabilitate la piață”, a explicat el.
Investiții și creștere
Potrivit lui Gijsbertus de Boer, un moment cheie a fost darea în folosință a fermei Straja în martie, o investiție care va ajunge la 1.800 de animale până la sfârșitul anului.
Producția de lapte a crescut cu 7% în primul trimestru, ajungând la 17 milioane de litri, susținută de o creștere de 11% a efectivelor de animale. DN AGRAR are peste 16.000 de capete.
DN AGRAR a investit 20 milioane lei în primul trimestru, cu proiecte viitoare incluzând o a doua fabrică de compost și instalarea de panouri solare.
Cheltuielile de exploatare au crescut cu 12%.
Pentru 2025, compania estimează o creștere de 20% a cifrei de afaceri, anticipând o producție de aproape 70 de milioane de litri de lapte și venituri suplimentare din activitatea de compostare.