Operatorul feroviar privat al cărui tren marfar ar fi cauzat accidentul produs la Feteşti pe Magistrala Bucureşti – Constanţa nu mai poate face operaţiuni de transport feroviar după ce Ministerul Transporturilor i-a suspendat certificatul de siguranţă, a anunţat, pe pagina sa de Facebook, ministrul Cătălin Drulă. De asemenea, Autoritatea de Siguranţă Feroviară Română – ASFR va face controale la operatorii de transport marfă şi călători pentru a verifica dacă sunt respectate normele de siguranţă, iar mâine la ministerul de resort sunt convocaţi toţi operatorii feroviari licenţiaţi.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Măsurile vin după trei accidente feroviare produse recent pe M 800 Bucureşti – Constanţa în care sunt implicaţi operatori de marfă, a spus ministrul Drulă:

„Tocmai am încheiat o ședință de urgentă cu autoritățile din sistemul de siguranță feroviară. Concluziile sunt următoarele:

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

– Operatorul privat al cărui tren a provocat accidentul de noaptea trecută, de la Fetești, nu va mai putea efectua operațiuni de transport feroviar ca urmare a restricționării certificatului de siguranță.

– La nivelul ministerului va fi elaborat un nou act normativ, care va înăspri sancțiunile pentru încălcarea normelor de siguranță atât pentru operatori, cât și pentru personalul acestora”, a scris Drulă.

În accidentul feroviar de la Feteşti au fost implicate două trenuri de marfă aparţinând operatorilor privaţi Expres Forwarding şi Tim Rail Cargo, iar 16 vagoane au deraiat, intervenţia pentru deblocarea liniei fiind de durată. Pe M 800 trenurile de călători circulă în continuare cu tracţiune diesel între staţiile Bărăganu, Feteşti şi Ovidiu. Potrivit Poliţiei Ialomiţa, mecanicul care ar fi vinovat de producerea accidentului avea o alcoolemie 0,40 mg în aerul expirat, fiind transportat la spitalul Feteşti pentru recoltarea probelor biologice.

Pe M 800 Bucureşti – Constanţa, săptămâna trecută, alte două trenuri marfare au deraiat la Feteşti şi la Basarabi.