Compania Națională de Investiții Rutiere a atribuit firmei de inginerie din România TPF Inginerie S.R.L contractul pentru supervizarea lucrărilor de proiectare și execuție pentru Drumul Expres Focșani-Brăila.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Oferta a fost desemnată câștigătoare pentru o valoare de 55,1 milioane lei (fără TVA), iar contractul poate fi semnat dacă în termenul legal de 10 zile nu se depun contestații.
Contractul pentru supervizare:
Durata contractului pentru serviciile de supervizare este de 106 luni, după cum urmează:
- 6 luni etapa de proiectare;
- 36 luni pentru execuția lucrărilor;
- 60 luni garanție;
- 4 luni recepția finală.
Obiectivele specifice ale contractului finanțat din fonduri europene nerambursabile și de la Bugetul de Stat sunt prestarea de servicii de supervizare de înaltă calitate, atât în timpul perioadei de proiectare și execuție a lucrărilor, cât și pe parcursul perioadei de garanție a lucrărilor, în vederea urmăririi corectei utilizări a fondurilor disponibile și pentru a se asigura că Antreprenorul proiectează și execută lucrările în conformitate cu obligațiile contractuale, în special în ceea ce privește durata, cantitatea, calitatea și costul proiectării și al lucrărilor.
Drumul Expres Focșani-Brăila, cu o lungime de 73,5 kilometri, va asigura legătura între Autostrada Moldovei Ploiești-Pașcani (A7), Podul peste Dunăre de la Brăila, Drumul Expres Brăila-Galați (DEx 6), Tulcea și Constanța, urmând să devină cel mai lung drum de mare viteză din România construit în cadrul unui singur contract.
Compania Națională de Investiții Rutiere a atribuit luna trecută Asocierii de constructori din România SA&PE Construct S.R.L (Lider asociere) – Spedition UMB – Tehnostrade S.R.L. – Arcada Company, contractul de 4,29 miliarde lei pentru proiectarea și execuția Drumului Expres Focșani-Brăila, iar la încheierea perioadei legale nu au fost depuse contestații.”