Andrei Șelaru, cunoscut ca vlogger cu numele Selly, a renunțat la emisiunea de tip late night show pe care o realiza la Prima TV, anunță Pagina de Media.
Emisiunea a fost o premieră în televiziunea din România: o vedetă a rețelelor sociale (3 milioane de urmăritori pe canalul de Youtube) a încercat să-și aducă audiența la TV, un mediu de difuzare care suferă tot mai mult din cauza îmbătrânirii accentuate a audienței.
Emisiunea Selly Show a avut audiențe medii de 80.000 de telespectatori, ceea ce înseamnă că a rămas în media postului, cu diferența că a atras și un public mai tânăr.
”Este greu să comunici și pentru un om de 35 de ani și pentru un adolescent de 15 ani în același timp. Sunt puține formate care pot face asta. Lăsând la o parte zona de venituri, de profit, de cifre, am tras linie și am realizat că este mai bine pe online. Acolo sunt în elementul meu, făcând vlogging și cred că va fi și în următorii ani”, a spus Selly pentru Pagina de Media.
El a spus că decizia de a renunța la emisiune a fost luată înaintea scandalului pe care l-a declanșat când, de ziua sa, a făcut o petrecere care a încălcat regulile pe durata pandemiei.