Fostul McDonald’s din Rusia a înregistrat o scădere a cifrei de afaceri cu 15-20% după ce s-a deschis sub noul brand

Vkusno_I_Tochka_symbol.svg Foto: Wikipedia

Vkusno I Tocika, fostul McDonald’s din Rusia, a înregistrat o scădere a cifrei de afaceri cu 15-20% după ce s-a deschis sub noul brand, a declarat pentru TASS ombudsmanul pentru restaurantele din Moscova şi suburbiile capitalei, Serghei Mironovm transmite News.ro.

”Cifra de afaceri a Vkusno I Tocika a scăzut cu 15-20%, conform estimărilor noastre”, a dezvăluit el.

McDonald’s şi-a închis toate restaurantele din Rusia pe 14 martie. Pe 16 mai, gigantul global de fast-food, a cărui cotă pe această piaţă ajunsese la 7%, şi-a anunţat retragerea din Rusia şi, prin medierea Ministerului Industriei şi Comerţului, a vândut afacerea către Alexander Govor.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Din 12 iunie, lanţul de restaurante funcţionează sub marca Vkusno I Tocika (care se traduce prin Gustos şi Atât).

Mironov a menţionat că o situaţie similară se va întâmpla cu restaurantele care operează în Rusia sub eticheta KFC, după rebranding.

Potrivit expertului, micii francizaţi ”care au puncte de vânzare unice” vor continua să funcţioneze. Va fi mai dificil pentru marii deţinători de franciză. Dar vor funcţiona atunci când li se va asigura finanţare bancară.

Anterior, Serviciul Federal Antimonopol (FAS) a dat undă verde ofertei Smart Service de a achiziţiona afacerea rusă a KFC.

Compania va deţine 70 de restaurante şi va deveni francizor pentru peste o mie de magazine partenere. După încheierea acordului, atât restaurantele proprii ale lanţului, cât şi restaurantele partenere vor continua să funcţioneze sub brandul Rostic, ale cărui drepturi sunt de asemenea transferate în cadrul acordului, a adăugat FAS.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.