Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu, anunță că a fost vineri pe șantierul proiectului de lărgire la 4 benzi a DN1A între Centura București și intersecția cu Șoseaua Chitila – Parc Mogoșoaia pentru a verifica stadiul lucrărilor.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -

El a spus că va merge săptămânal pentru a verifica situația lucrărilor. “Chiar dacă pare unul de mică amploare, are un impact semnificativ pentru un areal important din nordul Ilfovului.”, a spus secretarul de stat.

Stadiul este următorul, potrivit lui Scrioșteanu:
- au fost finalizate ultimele 2 grinzi de coronament de pe rampa de urcare spre Buftea;
- se execută lucrări de armare cu plasă sudată pentru torcretarea tronsoanelor 3 și 4 de piloți forați, iar de săptămâna viitoare va începe acțiunea de torcretare;
- la pasajul pietonal subteran din zona parcului au fost turnate 2 din 3 grinzi și continuă forarea piloților;
- continuă lucrările de relocare a utilităților publice, fiind finalizate rețelele de telecomunicații și electrice de înaltă tensiune;

- continuă lucrările la sistemul de iluminat stradal;
- sunt în curs de finalizare lucrările de canalizare, fiind necesară montarea ultimului cămin de vizitare;
- au fost finalizate toate subtraversările necesare lucrărilor de scurgere ape și au fost montate 77 din 109 geigere;

- continuă lucrările de lărgire a drumului între km 12+340 – 13+200 -> săpături, strat de formă din balast 20 cm, strat de fundație din balast 30 cm, strat de balast stabilizat 22 cm, strat de bază AB31.5:
- Banda de încadrare din Centura București, dreapta
- km 12+340 – 13+000 dreapta
- km 13+000 – 13+200 dreapta
- intersecția cu strada Gării
- km 12+800 – 13+100 stânga
- km 13+100 – 13+200 stânga
- între km 12+340 – 12+700 au fost realizate trotuarele până la nivel de beton și urmează asfaltarea acestora.

La vizita pe șantier pe care a făcut-o în luna iunie, secretarul de stat a spus că a avut o discuție cu reprezentanții antreprenorului în care le-a solicitat să crească mobilizarea în santier și să finalizeze până în luna August relocarea tuturor utilităților, în așa fel încât, cel târziu la sfârșitul lunii septembrie, să se poată circula între DNCB și giratoriul de la benzinărie pe 4 benzi, iar maximum în luna decembrie să finalizeze toate lucrările, inclusiv cele două pasaje, subteran și suprateran.
