FOTO Cum se promovează România la cel mai mare târg de turism din Polonia: şezătoare, demonstranţii ale meşterilor populari, plimbare virtuală prin Deva. 40 de autobuze colantate cu imaginea Castelului Peleş, pe străzile Varşoviei

Targ Turism Varsovia 2

România este, în acest an, ţară parteneră la cea de a 29-a ediţie a Târgului de Turism de la Varşovia (Tour and Travel – TT Warsaw), eveniment ce se desfăşoară în perioada 23 – 25 noiembrie, anunţă Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului.

Pe durata celor trei zile de manifestare expoziţională, vizitatorii vor avea oportunitatea de a participa la o şezătoare, dar şi să admire o expoziţie de costume populare, vor avea loc demonstranţii ale meşterilor populari români, care vor face cunoscute publicului larg arta ţeserii, a olăritului şi a sculpturii în lemn. În cadrul standului, vizitatorii vor putea experimenta şi o plimbare virtuală prin Deva, cu ajutorul unor ochelari 3D.

La ediţia din acest an a TT Warsaw, România este prezentă cu un stand de 215 m², situat chiar la intrarea în târg, căruia i s-au alăturat 17 co-expozanţi, din rândul tour operatorilor, unii dintre ei cu o experienţă îndelungată pe piaţa poloneză, precum şi reprezentanţi ai Organizaţiilor de Management al Destinaţiei şi ai autorităţilor publice locale, din diferite regiuni ale ţării, în scopul promovării unei imagini complete, dinamice şi autentice a destinaţiei noastre.

Sursa foto: Facebook/ Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului

Cheltuielile operatorilor economici, prezenţi în standul Româiei de la TT Warsaw, sunt acoperite în totalitate, în ceea ce priveşte taxa de participare, închirierea spaţiului şi personalizarea desk-urilor, prin intermediul schemei de ajutor de minimis aprobată prin Ordinul nr. 330/2023. De asemenea, MEAT suportă 50% din costurile de transport extern pentru câte un reprezentant al fiecărui operator economic, cu condiţia ca această sumă să nu depăşească 500 de euro, precum şi 50% din preţul primei nopţi de cazare, la nivelul baremelor stabilite pentru instituţiile publice.

Sursa foto: Facebook/ Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului

”Pe durata celor trei zile de manifestare expoziţională, România va oferi o experienţă care va reflecta autenticitatea ţării noastre. Astfel, vizitatorii vor avea oportunitatea de a participa la o şezătoare, dar şi să admire o expoziţie de costume populare. Totodată, vor avea loc demonstranţii ale meşterilor populari români, care vor face cunoscute publicului larg arta ţeserii, a olăritului şi a sculpturii în lemn.

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului

În cadrul standului, vizitatorii vor putea experimenta şi o plimbare virtuală prin Deva, cu ajutorul unor ochelari 3D. În plus, Şuier, primul lup Cehoslovac din România, care a trecut testarea TSAC (Testul de Sociabiltate şi Aptitudini Canine) de „good citizen”, va supraveghea atent activitatea şi va aştepta cu nerăbdare ca trecătorii să realizeze, alături de el, fotografii de neuitat.

Sursa foto: Facebook/ Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului

”În scopul promovării tradiţiilor şi culturii autohtone, ansamblul folcloric Doina Chioarului din Maramureş va încânta publicul cu momente artistice atât pe scena principală a TT Warsaw, de două ori pe zi, pe toată durata târgului, cât şi la stand. Totodată, vizitatorii vor avea ocazia să admire un totem digital cu Mocăniţa şi să deguste produse tradiţionale din această zonă a ţării. În tot acest timp, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) va oferi materiale de prezentare a destinaţiei turistice România, respectiv broşuri şi hărţi, dar şi alte obiecte promoţionale”, mai arată ministerul.

Mai mult decât atât, MEAT va demara, chiar din a doua zi a manifestării expoziţionale, o nouă campanie de promovare outdoor, similară cu cea desfăşurată în Paris. Astfel, pe străzile din Varşovia, timp de o lună, 40 de autobuze urbane vor fi colantate cu o imagine reprezentantivă a Castelului Peleş, în timp ce 34 de ecrane digitale vor afişa fotografii, însoţite de brandul naţional şi sloganul „Lăsaţi-vă surprinşi de România”, cu Mănăstirea Suceviţa, Transfăgărăşan şi Castelul Peleş. Acţiunea vizează, astfel, o expunere amplă pe piaţa poloneză, care va contribui la ridicarea profilului turistic al ţării noastre.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *