Noul director general al Companiei de Drumuri, Cristian Pistol a început verificări inopinate pe şantiere, prima inspecţie neanunţată fiind chiar pe şantierul cu cea mai bună mobilizare din România : lotul 2 al Drumului Expres Craiova – Piteşti, ,,furnicarul” unde lucrează UMB. Despre lotul de 40 de kilometri dintre Slatina şi Balş chiar Pistol, atunci din poziţia de consilier al premierului pentru infrastructură, spunea luna trecută că ,,lucrările nu sunt atât de avansate şi riscurile să nu se deschidă circulaţia până la finalul anului sunt destul de mari”.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Într-o zi de sâmbătă, noul şef al CNAIR şi directorul adjunct, Gabriel Budescu, au găsit pe şantier o mobilizare excepţională, cu care drumarul băcăuan ne-a obişnuit deja : 1800 de muncitori cu 600 de utilaje : ,,Astăzi, sâmbătă, 2 octombrie 2021, se lucrează pe întreg tronsonul 2 al șantierului Craiova – Pitești, mobilizarea fiind de 1800 muncitori și peste 600 utilaje. Directorul general al CNAIR, Cristian Pistol, și directorul general adjunct, Gabriel Budescu, au fost într-o vizită inopinată, au controlat în mod direct cum sunt realizate lucrările și cum sunt respectate termenele asumate de către antreprenor.” a transmis Compania de Drumuri, pe pagina de Facebook.

La începutul săptămânii, CNAIR anunaţa că toate cele 304 grinzi de beton care compun podul peste Olt de la Slatina de pe lotul 2 al Drumului Expres Craiova – Piteşti au fost montate. De asemenea, constructorul român a finalizat montarea tablierelor metalice iar acum se execută lucrări la placa de suprabetonare. Viaductul peste Olt de la Slatina are o lungime totală de 1,7 kilometri şi este cea mai dificilă lucrare a lotului dintre Balş şi Slatina. De finalizarea acestuia depinde deschiderea circulaţiei pe primii 40 de kilometri de drum expres din România.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Stadiul fizic de execuţie al lotului 2 Balş – Slatina este de aprox. 90 % însă ,,transporturile” nu garantează deschiderea circulaţiei până la sfârşitul anului, anunţa recent Cristian Pistol,  fost director în CNAIR peste autostrăzi. Contractul pentru sectorul Balş – Slatina a fost semnat pentru 1,4 miliarde lei în decembrie 2018 iar lucrările au început în septembrie 2019.

Drumul Expres Craiova – Piteşti, complet cel mai târziu din 2024

De la Piteşti la Craiova se va circula fără întrerupere cel mai devreme la finalul anului 2023, contractul pentru proiectarea şi execuţia lotului 4 Coloneşti – Oarja ( 32 km.) fiind semnat de-abia luna trecută. Primul lot, Craiova- Robăneşti ( 17 km. constructor Tirrena Scavi) a ajuns la aprox. 35 % iar noul termen de execuţie este 2022 în timp ce pe lotul 3 Valea Mare – Coloneşti ( 32 km.) lucrările de-abia au început.