Gigantul francez al luxului LVMH a raportat o scădere de 4% a vânzărilor în al doilea trimestru al anului, sub aşteptările analiştilor, în timp ce întregul sector rămâne în aşteptare faţă de rezultatul negocierilor comerciale dintre Uniunea Europeană şi administraţia Trump, transmite agenția Reuters, citată de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Vânzările pentru trimestrul încheiat în iunie au atins 19,5 miliarde de euro (aproximativ 22,96 miliarde de dolari), în timp ce analiştii chestionaţi de Visible Alpha (citaţi de UBS) anticipau o scădere de 3%. Divizia de modă şi articole din piele – cea mai profitabilă pentru grup – a înregistrat un declin de 9%, faţă de o estimare de -6%, pe fondul unei încetiniri tot mai accentuate în industrie.

Directorul financiar Cecile Cabanis s-a arătat totuşi ”destul de încrezătoare” pentru a doua jumătate a anului, sugerând că un acord iminent între UE şi SUA ar putea aduce ”veşti bune”.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Întrebată cum ar afecta LVMH un posibil tarif general de 15% pentru exporturile europene către Statele Unite, Cabanis a declarat că acesta ar fi ”un rezultat rezonabil pentru starea de spirit generală a clienţilor noştri”.

În afară de segmentul vinurilor şi băuturilor spirtoase, unde clienţii sunt mult mai sensibili la preţ, mărcile LVMH, printre care Louis Vuitton, Dior şi Bulgari, pot conta pe puterea lor de brand pentru a compensa impactul tarifelor prin ajustări de preţ, a adăugat Cabanis.