Gigantul francez al luxului LVMH a raportat o scădere de 4% a vânzărilor în al doilea trimestru al anului, sub aşteptările analiştilor, în timp ce întregul sector rămâne în aşteptare faţă de rezultatul negocierilor comerciale dintre Uniunea Europeană şi administraţia Trump, transmite agenția Reuters, citată de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Vânzările pentru trimestrul încheiat în iunie au atins 19,5 miliarde de euro (aproximativ 22,96 miliarde de dolari), în timp ce analiştii chestionaţi de Visible Alpha (citaţi de UBS) anticipau o scădere de 3%. Divizia de modă şi articole din piele – cea mai profitabilă pentru grup – a înregistrat un declin de 9%, faţă de o estimare de -6%, pe fondul unei încetiniri tot mai accentuate în industrie.

Directorul financiar Cecile Cabanis s-a arătat totuşi ”destul de încrezătoare” pentru a doua jumătate a anului, sugerând că un acord iminent între UE şi SUA ar putea aduce ”veşti bune”.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Întrebată cum ar afecta LVMH un posibil tarif general de 15% pentru exporturile europene către Statele Unite, Cabanis a declarat că acesta ar fi ”un rezultat rezonabil pentru starea de spirit generală a clienţilor noştri”.

În afară de segmentul vinurilor şi băuturilor spirtoase, unde clienţii sunt mult mai sensibili la preţ, mărcile LVMH, printre care Louis Vuitton, Dior şi Bulgari, pot conta pe puterea lor de brand pentru a compensa impactul tarifelor prin ajustări de preţ, a adăugat Cabanis.