Grupul eMAG a înregistrat vânzări de 11,4 miliarde de lei în ultimul an fiscal, în creștere cu 11% comparativ cu anul anterior. Compania eMAG România a consemnat venituri de 7,3 miliarde de lei, mai mari cu 17%. La nivel de grup au fost investiți, în 2024, 900 de milioane de lei, potrivit lui Tudor Manea, CEO al Grupului.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Grupul eMAG a anunțat că anul acesta va investi 1,2 miliarde de lei, inclusiv într-un nou depozit în zona Bucureștiului. O parte importantă din investiții, 163 de milioane de lei, vor fi alocați pentru inteligență artificială (AI) și tehnologie, pentru personalizare și creșterea productivității.
Potrivit reprezentanților companiei, 65% dintre interacțiunile cu clienții la serviciul clienți sunt gestionate de AI, iar informațiile oferite de inteligența artificială sunt personalizate pentru fiecare client în parte.
Extinderea afacerilor și servicii financiare
Flip.ro și Freshful, două dintre cele mai noi afaceri ale grupului, și-au stabilit ca obiectiv în acest an depășirea pragului de 100 de milioane de euro în venituri, a anunțat Tudor Mihăilescu, COO în cadrul Grupului eMAG și General Manager al Freshful.
Despre Freshful, Mihăilescu a spus că anul trecut a avut un coș mediu de cumpărături de 343 de lei, de trei ori mai mare decât într-un hipermarket. Platforma are astăzi aproximativ 500 de furnizori.
Pe zona de servicii financiare, eMAG va continua combinarea Orange Money cu IFN-ul HeyBlu. Scopul este crearea unei bănci de e-commerce pentru clienți și partenerii din Marketplace.
Această zonă este importantă pentru eMAG deoarece utilizatorii serviciului MyWallet dau două comenzi în plus pe lună, comparativ cu cei care nu utilizează portofelul digital oferit de companie.