Hidroelectrica a început să emită facturile pentru luna august, la o zi după ce a început emiterea celor pe iulie

hidroelectrica sigla

Compania Hidroelectrica a început să emită sâmbătă, 30 septembrie, facturile pentru luna august, la o zi după ce a început să trimită facturile pentru luna iulie.

Astfel, în septembrie, în doar două zile, Hidroelectrica transmite facturile pentru două luni.

Facturile emise acum pentru consumul din august au scadența pe 13 noiembrie 2023, la fel ca și cele pe iulie.

May be an image of text

Întârzierile în emiterea facturilor Hidroelectrica au început să apară anul trecut, mai ales în toamnă. Mulți clienți au primit în octombrie facturi pentru consumul din iunie, apoi au așteptat până la finele lui februarie sau chiar până la începutul lui martie pentru facturile pentru luna iulie. Potrivit Hidroelectrica, întârzierile au fost generate de implementarea de către companie a unui nou soft de gestiune a clienților. Iar în toamna anului trecut au avut loc și mai multe modificări legislative care au avut impact asupra modalității de calcul a energiei livrate clienților.

Aplicația Hidroelectrica, așteptată în octombrie

Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie din România, estimează că va lansa aplicația pentru clienți la începutul lunii octombrie 2023, potrivit unui răspuns transmis de Hidroelectrica la solicitarea Economedia, la mijlocul lunii septembrie.

„Aplicația destinată clienților se află în stadiu de testare, urmând ca, ulterior lansării să i se adauge modulul de procesare a plăților (odată cu finalizarea procedurii de achiziție publică). Data estimată pentru lansarea aplicației este începutul lunii octombrie 2023”, potrivit răspunsului transmis pentru Economedia.

Compania a anunțat pe 10 martie că în curând va avea o aplicație pentru cei peste 500.000 de mii de clienți ai săi.

Potrivit unui anunț pus pe pagina de Facebook, Hidroelectrica spunea atunci că „aplicațiile destinate clienților noștri vor fi disponibile în curând pentru sistemele iOS și Android. Acestea sunt în curs de dezvoltare și momentan lucrăm la sincronizarea acestora cu bazele de date, urmând să parcurgem pe rând etapele de testare și lansare efectivă. Sincronizarea aplicațiilor cu sistemul informatic se va va realiza după probarea funcționării conforme a noilor softuri.”

La jumătatea lunii mai, Bogdan Buciu, consilier al președintelui directoratului Hidroelectrica a declarat pentru Hotnews.ro că „Aplicația de plăți pe mobil pentru clienți este în teste și ar trebui să fie disponibilă gratuit pentru Android și iOS în acest an”.

Comentarii

  1. Vas Cornelia,
    Informatia primita de G4Media de la Hidroelectrica este falsa.Ultima factura primita este din august 2022 cu citire contor aprilie 2022.Am facut sesizari telefoane saptaminale sesizare la ANRE in august degeaba.Valoarea energiei electrce nefacturate este de aprocimativ 2.200 Ron.

  2. Fals!
    Fals!
    Fals!
    Ultima factura primita de la ei este din 10.2022.
    Cu toate ca am trimis mail.uri,autocitiri,poate poate se misca ceva.
    Am sunat la ei si o doamna foarte sictirita mi.a spus “ca nu are acces la sistemul informatic” si nu stie ce sa.mi spuna si sa mai astept.

  3. Am primit factura pe august, au sărit peste cele din iunie și iulie! M-am trezit cu restante din vina Hidro. Pentru a-l 2-lea loc de consum PAUZA, nimic. O firma de tot kk. De mai bine de 1 an n-au fost capabili sa rezolve problema. Dau vina pe modificările guvernului. Cred ca alta e cauza, e ca într-o vorbă: “PE DANSATORUL PROST ȘI COAIELE-L ÎNCURCĂ”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *