Hidroelectrica a început să trimită facturile pentru luna octombrie 2022

hidroelectrica sigla

Compania Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie din țară, a început să trimită facturile pe octombrie 2022, potrivit unor postări publicate de clienți ai Hidroelectrica pe grupuri de Facebook.

Hidroelectrica a majorat ușor prețul la energie electrică pentru consumatorii casnici, pentru clienții care încheie contracte începând cu data de 1 aprilie 2023 și până la 30 iunie, despre care Economedia a scris aici. Astfel, Hidroelectrica le propune clienților care vor să se mute la companie un preț de furnizare a energiei electrice active, cu taxe, de 0,28404 lei/kWh, ușor crescut de la de 0,28253 lei/kWh oferta de la începutul acestui an.

Sursă: Facebook/Client Hidroelectrica
Sursă: Facebook/Client Hidroelectrica

În ceea ce privește eșalonarea facturilor, Hidroelectrica a anunțat cu câteva luni în urmă că dacă suma de plată va fi prea mare, oamenii vor putea să achite factura și în rate, dar trebuie să depună o cerere. Aceasta trebuie trimisă la adresa de mail esalonari@hidroelectrica.ro sau poate fi depusă în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central.

Plata va fi făcută în maximum 6 rate lunare, de valori egale. Pe perioada eșalonării vor fi achitate facturile curente, împreună cu ratele rezultate din cererea de eșalonare.

Aceasta va fi împărțită în maximum șase rate lunare și egale, iar fiecare transă va fi plătită împreună cu factura curentă.

Modele de cereri le regăsiți mai jos:

cerere_esalonare_casnic

cerere_esalonare_noncasnic

Hidroelectrica le-a promis clienților o aplicație

Compania Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie din țară, a anunțat pe 10 martie că în curând va avea o aplicație pentru cei peste 500.000 de mii de clienți ai săi.

Potrivit unui anunț pus pe pagina de Facebook, Hidroelectrica spune că „aplicațiile destinate clienților noștri vor fi disponibile în curând pentru sistemele iOS și Android. Acestea sunt în curs de dezvoltare și momentan lucrăm la sincronizarea acestora cu bazele de date, urmând să parcurgem pe rând etapele de testare și lansare efectivă. Sincronizarea aplicațiilor cu sistemul informatic se va va realiza după probarea funcționării conforme a noilor softuri.”

Comentarii

  1. Am încheiat contractul cu hidroelectrica pentru furnizarea curent electric în august 2022 .Pana în prezent nu am primit nici-o factura.As dori emiterea facturilor pentru întreaga perioada ,pentru ca vreau sa plec în Germania la fiica mea pentru un tratament.Doman m

  2. Am primit factura pe octombrie 2022 dar nu pot plăti online. nu-mi recunoaște CNP-ul și nu pot nici transmite indexul autocitit. Prețul e mai mic decât la Electrica dar chestiile astea îmi fac mai mulți nervi decât aș vrea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *