H&M, al doilea cel mai mare retailer mondial de îmbrăcăminte, anunță o creștere cu 12% a vânzărilor timestriale

H&M Sursă foto: Unsplash

Hennes & Mauritz AB (H&M), al doilea mare retailer de îmbrăcăminte din lume, a raportat o creştere de 12% a vânzărilor nete în perioada decembrie 2022 – februarie 2023, iar în monedă locală vânzările au urcat cu 3%, transmite agenția Reuters, citată de Agerpres.

În primul trimestru fiscal al H&M, vânzările nete au urcat la 54,9 miliarde de coroane suedeze (5,26 miliarde de dolari), în timp ce analiştii se aşteptau la 54,4 miliarde de coroane suedeze.

Excluzând Rusia, Belarus şi Ucraina, creşterea vânzărilor nete ar fi fost de 16%, iar în monedă locală, de 7%, a precizat grupul suedez. Acesta este în mijlocul unui program de reducere a costurilor cu două miliarde de coroane suedeze anual,economiile făcute în urma concedierilor şi a altor măsuri urmând să-şi arate efectele din semestrul doi din 2023.

Compania anunţa în noiembrie că va renunţa la aproximativ 1.500 angajaţi şi va înregistra costuri legate de restructurare de aproximativ 800 milioane de coroane suedeze în trimestrul patru.

Sursă foto: Unsplash

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *