Hugo Boss vrea să relocheze producția mai aproape de Europa și să nu mai depindă de Asia de Sud-Est. Producția a fost grav afectată de problemele din lanțul de aprovizionare

Hugo Boss Sursă: Unsplash

Hugo Boss, brandul de haine din Germania, își extinde capacitatea de producție mai aproape de Europa pentru a reduce dependența de Asia de Sud-Est, pe fondul problemelor din lanțul de aprovizionare, scrie publicația Retail Detail.

Criza logistică globală din Asia de Sud-Est a perturbat grav lanțul de aprovizionare al retailerului, provocând lipsuri de produse, întârzieri și costuri mai mari la transportul maritim, potrivit CEO-ului Daniel Grieder.

Compania germană a început deja să-și extindă fabrica din Izmir, Turcia, ca răspuns la această criză. Hugo Boss vrea să recruteze în jur de 1.000 de angajați, ceea ce ar crește forța de muncă cu o treime.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Fabrica din Izmir, care datează din 1999, este deja cel mai mare loc de producție al lui Hugo Boss și a fost întotdeauna folosită în principal pentru îmbrăcăminte formală. Compania mai are sedii în Germania, Polonia și Italia, care, împreună cu Turcia, reprezintă aproximativ o cincime din producția de îmbrăcăminte.

Alte 30% din hainele sale provin de la furnizori din sau din apropierea Europei. Potrivit companiei, această proporție va crește și mai mult în următorii ani.

Prin relocarea producției, CEO-ul Hugo Boss vrea să devină mai puțin dependent de Asia de Sud-Est. „Strategia noastră viitoare este să producem și mai multe articole de îmbrăcăminte aproape piețele unde vor fi vândute”, a spus el.

În ultimul an, brandul a reorganizat deja producția la Izmir, producând pulovere, îmbrăcăminte pentru femei și alte articole de îmbrăcăminte. Grieder a spus că a avea propria fabrică aproape de Europa ar fi fost „un avantaj competitiv masiv” în ultimele luni.

De asemenea, compania intenționează să mute o parte din producția sa în fabricile din țările vestice și va începe producția de blugi și denim într-o fabrică mică din Los Angeles în primul trimestru al anului 2022.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: