IKEA România a anunțat rezultatele vânzărilor pentru anul fiscal 2024 (1 septembrie 2023 – 31 august 2024). Astfel, potrivit unui comunicat de presă, compania a înregistrat o creștere de 12% a vânzărilor totale și o creștere de 5% a comerțului online, comparativ cu anul precedent. În anul fiscal 2024, IKEA România a vândut peste 26,5 milioane de produse, 65% fiind piese de mobilier și 35% accesorii, contribuind la o cifră de afaceri de peste 1,4 miliarde de lei.
Compania a înregistrat o creștere substanțială a numărului de vizitatori, cu peste 6 milioane de persoane care au vizitat magazinele IKEA din România, marcând o creștere de 15% față de anul precedent, influențată și de deschiderea noului magazin din Timișoara în iunie 2023.
Site-ul IKEA a înregistrat peste 28 de milioane de vizite și mai bine de 382.000 de comenzi online, confirmând tendința în creștere a consumatorilor de a face achiziții online.
De asemenea, IKEA România arată că a acordat prioritate scăderii prețurilor, investind 20,5 milioane de euro în anul fiscal 2024 pentru a reduce prețurile la aproape jumătate din gama de produse. Acest efort este parte a unei strategii mai ample a grupului Ingka, grup care a investit peste 2,1 miliarde EUR pe toate piețele în ultimul an.