IKEA vrea să plătească oameni reali pentru a lucra în noul său magazin din interiorul jocului Roblox

IKEA_Romania Sursa foto: IKEA Romania

IKEA a dat o nouă turnură muncii la distanță și caută 10 angajați din viața reală care să lucreze în magazinul său virtual Roblox, care se va deschide pe 24 iunie, devenind astfel primul brand care oferă muncă plătită pe platforma de jocuri, scrie CNN.

“Acesta nu este un loc de muncă tipic pentru IKEA”, a declarat gigantul suedez al ambalajelor plate în anunțul pentru locuri de muncă în magazinul său din Roblox, numit “The Co-Worker Game”.

IKEA a descris trecerea sa pe platforma Roblox ca fiind “prima sa incursiune în domeniul jocurilor de masă”, afirmând că “The Co-Worker Game” va oferi oamenilor “o șansă de a se cufunda în lumea muncii” din magazin.

Potrivit anunțului de angajare, viitorii candidați trebuie să se gândească la cum s-ar simți dacă ar fi transformați în pixeli și ce ar face dacă magazinul ar rămâne fără hotdog pixelat. De asemenea, anunțul întreabă: “Dacă ai fi o (piesă de) mobilier IKEA pixelat, care ai fi și de ce?”.

Dacă vor fi selectați, candidații, care trebuie să aibă peste 18 ani și să locuiască în Regatul Unit sau în Irlanda pentru a se înscrie, vor lucra în diferite secțiuni ale magazinului online, ajutând oamenii să își aleagă mobila și servind chiftele digitale.

Sursa foto: Ikea

Aceștia vor fi plătiți cu 13,15 lire sterline (16,82 dolari) pe oră pentru acest loc de muncă complet la distanță, același salariu ca cel al unui angajat tipic al IKEA din Londra în viața reală, un salariu similar cu cel al angajaților IKEA din Statele Unite și mai mult decât dublu față de salariul minim federal din SUA.

Aceștia vor lucra alături de jucători Roblox neplătiți, care vor avea ocazia să servească clienții, să viziteze diverse showroom-uri, să fie promovați și să folosească produsele IKEA pentru a-și organiza spațiul virtual.

Gigantul american de jocuri Roblox permite utilizatorilor să joace jocuri create de utilizatori și să își creeze propriile jocuri și, de asemenea, combină elemente ale unei rețele sociale, astfel încât oamenii își pot face prieteni și pot vorbi cu dezvoltatorii în timp ce explorează lumi virtuale. Popularitatea sa a crescut în ultimii ani, iar în prezent este folosit lunar de aproximativ jumătate dintre tinerii americani cu vârste cuprinse între 12 și 17 ani.

IKEA nu este primul brand care intră în lumea virtuală, călcând pe urmele Walmart, printre alții, care a creat un magazin virtual Roblox care permite utilizatorilor să cumpere articole fizice și să le fie trimise prin poștă.

Anunțul neobișnuit de angajare al companiei a devenit viral pe rețelele de socializare, utilizatorii din X postând meme-uri pentru a-și exprima dezamăgirea că nu au obținut un interviu, iar utilizatorii americani de pe TikTok împărtășind videoclipuri cu ei înșiși pregătindu-se în cazul în care IKEA anunță postul și în SUA.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *