Volkswagen se poziționează în SUA ca Voltswagen și țintește piața mașinilor electrice. Schimbarea a fost dezvăluită din greșeală

volkswagen logo Sursa foto: Pixabay

Volkswagen a publicat din greşeală, luni, cu o lună înainte de termen, un comunicat prin care anunţa numele operaţiunilor sale din SUA, Voltswagen of America, care pune accentul pe eforturile producătorului auto german pe segmentul vehiculelor electrice, transmite CNBC, citat de News.ro.

Piața de mașini electrice din SUA este cea mai mare la nivel global și este dominată de Tesla. Companiile germane fac eforturi pentru a recupera anii pierduți, în care au ignorat tendința pieței americane.

Comunicatul de presă al VW era incomplet, citând necesitatea unei declaraţii suplimentare şi a unei fotografii de la fabrica producătorului auto din Chattanooga, Tennessee. Un purtător de cuvânt al companiei a refuzat să comenteze publicarea, care era datată 29 aprilie şi care ulterior a fost eliminată de pe site-ul Volkswagen. O persoană familiarizată cu planurile companiei a confirmat autenticitatea lansării. Comunicatul numea schimbarea ”o declaraţie publică a investiţiei viitoare a companiei în e-mobilitate”. Acesta afirma că Voltswagen va fi plasat ca emblemă exterioară pe toate modelele EV, în timp ce vehiculele pe benzină vor avea doar emblema VW, mai notează News.ro. Schimbarea de nume ar fi cea mai recentă ştire din partea Volkswagen referitoare la vehiculele electrice.

În urmă cu doar câteva zile, grupul Volkswagen a fost ținta ironiilor, după ce a făcut o altă gafă de comunicare. O imagine de la un eveniment dedicat mașinilor electrice a devenit virală pe rețelele sociale, în martie, după ce România a fost exclusă de pe harta de mobilitate electrică a companiei. Ulterior, producătorul auto a revenit cu scuze, spunând că s-a produs o eroare și că țara noastră este parte a planurilor sale. Mai multe AICI

 

Sursa foto: Pixabay

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *