Peste 3.500 de comercianți români s-au înscrie pe platforma turcă de e-commerce Trendyol, deținută majoritar de gigantul chinez Alibaba, la doar nouă luni de la lansarea procesului de înrolare locală, iar compania își propune să dubleze acest număr până la finalul anului.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Comercianții români reprezintă în prezent aproximativ 40% din volumul total al businessului de pe piața locală – în creștere de la 10% în urmă cu doar patru luni.
„Rezultatele obținute în România într-un timp atât de scurt confirmă potențialul uriaș al pieței locale și ambiția comercianților de a-și extinde businessul prin parteneriatul cu Trendyol. Comercianții locali sunt în centrul ecosistemului Trendyol România, iar platforma noastră s-a dovedit a fi o rampă de lansare și un catalizator pentru succesul lor. Vom continua să investim în România, să lansăm noi inițiative și să rămânem aproape de partenerii noștri prin resurse dedicate și campanii de amploare pentru a le susține creșterea,” a declarat Irem Yılandil, Head of International Expansion, Trendyol Group.
În prezent, peste 90% dintre comercianții locali activi pe Trendyol sunt întreprinderi mici și mijlocii, care pun la dispoziția consumatorilor peste 2 milioane de produse. Totodată, mai mult de 70% dintre comercianții români au utilizat deja instrumentele de promovare și vânzare oferite de platformă pentru creșterea vizibilității și accelerarea vânzărilor – de la participarea în campanii și aplicarea de reduceri proprii, până la acordarea de cupoane dedicate.