Kaufland vrea să deschidă cel puțin 10 magazine anual în România și să atingă pragul de 200 de unități în România și Republica Moldova până în 2025

Kaufland

Retailerul Kaufland, parte din grupul german Schwarz, anunță că vrea să mențină un ritm constant de expansiune, cu cel puțin 10 magazine deschise anual în țara noastră, iar până în 2025 obiectivul este să atingă pragul de 200 de magazine în România și Republica Moldova.

Compania anunță că a împlinit 18 ani de la intrarea pe piața din România, primul magazin fiind deschis în 2005, în cartierul Colentina din București, cu o echipă de 500 de angajați. În prezent, Kaufland România a ajuns la o rețea de 171 de magazine în 95 de localități și o echipă de 17.000 de angajați

Anul 2022 a marcat un record de expansiune pentru companie, cu 16 magazine inaugurate.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

O analiză a perioadei cuprinse între 2018 și 2022, realizată de compania de audit și consultanță KPMG, a relevat faptul că în ultimii cinci ani, Kaufland a înregistrat o creștere economică continuă, de 10,7%, în termeni de CAGR. Contribuția Kaufland la economia națională s-a menținut constantă, reprezentând anual aproape 1% din PIB-ul României, iar valoarea adăugată brută totală (VAB) directă a fost de aproximativ 2,5 miliarde euro.

Mai mult, în ultimii 5 ani, Kaufland România a plătit la bugetul de stat aproximativ 1 miliard de euro, reprezentând taxe și impozitele aferente salariilor angajaților.

Cheltuielile cu furnizorii locali au ajuns la 2,4 miliarde euro în 2022. În ultimii cinci ani, compania a avut anual peste 80% furnizori autohtoni din totalul partenerilor. În 2022, din cheltuielile totale cu furnizorii, peste 82% reprezintă cheltuielile cu furnizorii din România.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: